Komunikat Prasowy
Od ponad 10 lat Renault jest pionierem i liderem elektrycznej mobilności w Europie. ZOE ma liczącą się pozycję na rynku – od jego debiutu rynkowego sprzedano ponad 270 tys. sztuk.
Dlatego Renault rozpoczyna dwie ogólnoświatowe kampanie reklamowe poświęcone ZOE. Wraz z Publicis Conseil marka przygotowała dwa filmy, które odwołują się do atutów samochodu: doskonałych wyników sprzedaży (w 2020 roku ZOE było najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Europie – sprzedano ponad 100 tys. sztuk modelu) i osiągów technicznych z zasięgiem 395 km zgodnie z protokołem WLTP.
THE CHASE
W tej kampanii Renault podkreśla swoją pozycję lidera poprzez optymistyczne, nowoczesne i dynamiczne przesłanie: ZOE jest prawdziwym bestsellerem, o czym świadczy rosnąca liczba klientów, którzy decydują się na ten model. Bohater filmu ściga kobietę, która prowadzi ZOE. I okazuje się, że wśród licznych Renault ZOE trudno ją znaleźć.
Kampania ma pokazać atuty ZOE w świeży i nowoczesny sposób. Film ma doskonałe tempo i jest naprawdę inny od typowych filmów reklamowych. Przekaz jest bardzo mocny – ZOE jest numerem 1 na rynku samochodów elektrycznych w Europie.
LEAVING THE NEST
Marka Renault i Publicis zdecydowały się opowiedzieć uniwersalną i emocjonalną historię, która odwołuje się do życiowych doświadczeń – rodzice oferują ZOE swojemu dziecku, które opuszcza rodzinne gniazdo i wybiera się na studia.
W tym filmie Renault przypomina, że ZOE stanowi najlepszy wybór, i podkreśla zasięg samochodu (do 395 km WLTP), pojemność bagażnika 338 litrów i dużą ilość miejsca w kabinie. Dzięki swoim atutom ZOE zabierze cię wszędzie tam, gdzie prowadzi życie.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.