Komunikat Prasowy

Udostępnij

Renault rozpoczyna dwie ogólnoświatowe kampanie reklamowe ZOE: The Chase i Leaving the nest

• The Chase: szalony pościg za ZOE • Leaving the nest: opuszczenie rodzinnego gniazda za kierownicą ZOE

Od ponad 10 lat Renault jest pionierem i liderem elektrycznej mobilności w Europie. ZOE ma liczącą się pozycję na rynku – od jego debiutu rynkowego sprzedano ponad 270 tys. sztuk.


Dlatego Renault rozpoczyna dwie ogólnoświatowe kampanie reklamowe poświęcone ZOE. Wraz z Publicis Conseil marka przygotowała dwa filmy, które odwołują się do atutów samochodu: doskonałych wyników sprzedaży (w 2020 roku ZOE było najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Europie – sprzedano ponad 100 tys. sztuk modelu) i osiągów technicznych z zasięgiem 395 km zgodnie z protokołem WLTP.


THE CHASE


W tej kampanii Renault podkreśla swoją pozycję lidera poprzez optymistyczne, nowoczesne i dynamiczne przesłanie: ZOE jest prawdziwym bestsellerem, o czym świadczy rosnąca liczba klientów, którzy decydują się na ten model. Bohater filmu ściga kobietę, która prowadzi ZOE. I okazuje się, że wśród licznych Renault ZOE trudno ją znaleźć.

Kampania ma pokazać atuty ZOE w świeży i nowoczesny sposób. Film ma doskonałe tempo i jest naprawdę inny od typowych filmów reklamowych. Przekaz jest bardzo mocny – ZOE jest numerem 1 na rynku samochodów elektrycznych w Europie.


LEAVING THE NEST


Marka Renault i Publicis zdecydowały się opowiedzieć uniwersalną i emocjonalną historię, która odwołuje się do życiowych doświadczeń – rodzice oferują ZOE swojemu dziecku, które opuszcza rodzinne gniazdo i wybiera się na studia.

W tym filmie Renault przypomina, że ZOE stanowi najlepszy wybór, i podkreśla zasięg samochodu (do 395 km WLTP), pojemność bagażnika 338 litrów i dużą ilość miejsca w kabinie. Dzięki swoim atutom ZOE zabierze cię wszędzie tam, gdzie prowadzi życie.



Galeria

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies