Komunikat Prasowy
Dacia Spring będzie dostępna wyłącznie dla klientów centrów handlowych E.Leclerc
Do końca wiosny br. do sieci wypożyczalni samochodów E.Leclerc trafią wszystkie zamówione egzemplarze Dacii Spring i Renault ZOE(2). Dzięki stawce wynajmu wynoszącej odpowiednio 5 euro dla Dacii Spring i 6 euro za dzień dla Zoe(3), możliwe będzie znaczne zwiększenie tempa upowszechniania samochodów elektrycznych w całej Francji za niewiarygodnie przystępną cenę. Klienci wypożyczalni E.Leclerc będą mogli jako pierwsi wyjechać na drogę najnowszym modelem Dacii, który od 20 marca jest dostępny dla klientów indywidualnych w przedsprzedaży z terminami dostawy jesienią br.
Luca De Meo, dyrektor generalny Grupy Renault, powiedział: Bardzo się cieszę z nawiązania partnerskiej współpracy z wypożyczalniami samochodów E.Leclerc, w których dostępne będą modele Dacii Spring i Renault Zoe. Wspólnie z centrami handlowymi E.Leclerc będziemy działali na rzecz upowszechniania samochodów elektrycznych – tanich, praktycznych i będących zawsze pod ręką. Jestem przekonany, że mobilność jutra będzie bazowała na ekosystemie, którego fundamentem będzie użyteczny, konkretny i działający w terenie układ współpracy partnerskiej jak ta.
Michel-Edouard Leclerc, prezes komitetu strategicznego centrów handlowych E.Leclerc: Bardzo się cieszę widząc, jak nasza inicjatywa na rzecz upowszechniania samochodów elektrycznych nabiera dziś nowego rozpędu. Jest w pełni zgodna z naszymi działaniami na rzecz ochrony środowiska i zwiększania siły nabywczej klientów. Innym powodem do prawdziwej dumy jest to, że realizujemy tę inicjatywę wspólnie z Grupą Renault i należącą do niej marką Dacia. Uważam, że jest to ważna chwila dla obu naszych firm, co potwierdzamy naszą dzisiejszą obecnością w Orly. Wspólnie sprawiamy, że samochody elektryczne stają się dostępne dla wszystkich!
Dla E.Leclerc jest to kontynuacja globalnego planu promowania samochodów elektrycznych
Firma E.Leclerc wspólnie z Renault opracowała już w 2010 roku program na rzecz promowania samochodów elektrycznych. Obejmował on wyposażenie parkingów sklepów sieci E.Leclerc od 2011 roku w punkty ładowania samochodów elektrycznych, zakup służbowych Renault ZOE dla swoich pracowników od 2012 roku i utworzenie w 2013 roku regionalnych klubów „ambasadorów”, działających na rzecz promowania samochodów zeroemisyjnych. Był to plan oparty na ofercie i działaniach edukacyjnych. Jako sygnatariusz zainicjowanej przez Ministerstwo Transportu karty „100 000 terminali ładowania”, E.Leclerc ogłosił 12 października ubiegłego roku zamiar zwiększenia liczby terminali do 5000 w ciągu najbliższych 2 lat i do 10 000 do 2025 roku.
Dacia Spring i Renault ZOE – dwa w 100% elektryczne auta miejskie
Grupa Renault ma na swoim koncie ponad 10 lat doświadczenia i prawie 350 000 sprzedanych egzemplarzy samochodów elektrycznych. Jest europejskim liderem w dziedzinie samochodów elektrycznych. W 2020 roku Renault ZOE było najlepiej sprzedającym się w Europie samochodem elektrycznym.
Dzięki zasięgowi 395 km w cyklu WLTP ZOE jest wszechstronnym kompaktowym elektrycznym hatchbackiem, równie swobodnie radzącym sobie w codziennych dojazdach, jak i w dłuższych wyprawach. Pokładowy system ładowania umożliwia odzyskiwanie do 80 km zasięgu z większości przydrożnych sieci terminali w ciągu zaledwie 30 minut.
Należąca do Grupy Renault marka Dacia angażuje się obecnie w rozwój elektromobilności, zgodnie ze swoją filozofią oferowania nowoczesnych samochodów spełniających wszystkie najważniejsze potrzeby. Dacia Spring Electric jest prawdziwą rewolucją – to najtańszy dostępny obecnie na rynku miejski samochód elektryczny, dzięki któremu elektromobilność staje się jeszcze łatwiej dostępna. To auto o wyglądzie SUV-a dysponuje rekordowo przestronnym wnętrzem, prostym i niezawodnym silnikiem elektrycznym i dającym poczucie pewności zasięgiem. Wszystko to sprawia, że jest wszechstronnym i praktycznym samochodem miejskim. Lekki i kompaktowy Spring Electric dysponuje zasięgiem 230 km w cyklu WLTP i 305 km w cyklu WLTP City (cykl homologacyjny obejmujący wyłącznie miejską część cyklu homologacji), umożliwiającym dużą wszechstronność w sposobie jego użytkowania, obejmującą jazdę miejską i podmiejską.
1 Z wliczeniem kosztów ubezpieczenia i przeglądów.
2 Docelowa liczba 4000 samochodów obejmuje 3000 Dacii Spring i 1000 Renault ZOE.
3 Dzienna stawka wynajmu prezentowanych modeli lub ich odpowiedników, bez względu na czas trwania wynajmu i bez uwzględnienia stawki za 1 kilometr przebiegu.
Zależnie od dostępności w biorących udział w akcji centrach handlowych. Z wliczonym ubezpieczeniem AC.
Warunki wynajmu dostępne w centrach handlowych lub na stronie www.location.leclerc.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.