Komunikat Prasowy
Nowa Dacia Spring będzie już trzecim elektrycznym modelem we flocie Traficara, obok Renault ZOE i Renault Kangoo Z.E. W pierwszej kolejności pojawi się w Warszawie i dołączy do pojazdów osobowych Renault Clio i ZOE oraz dostawczych Renault Kangoo i Master.
Nowa Dacia Spring to kompaktowy samochód elektryczny, który spełnia wszystkie podstawowe potrzeby w zakresie miejskiej i podmiejskiej mobilności. Pojawienie się tego modelu we flocie Traficara jest elementem działań Grupy Renault mających na celu zapewnienie szerokiego dostępu do elektromobilności. W tym zakresie współpracujemy już z Traficarem od dawna. Wcześniej zorganizowaliśmy m.in akcję Roadshow ZOE, która pozwalała użytkownikom Traficara zapoznać się z elektrycznym Renault ZOE. Od kilku miesięcy model ten jest już na stałe dostępny w systemie carsharingowym, a dostawcze Kangoo Z.E. z napędem elektrycznym można wypożyczyć w ramach TrafiCargo – mówi Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce.
Nową Dacię Spring będzie mógł wynająć każdy zarejestrowany klient Traficara. Podobnie jak w przypadku Renault Clio i Renault ZOE, każdy kilometr wyniesie 1,50 zł, a minuta jazdy niezmiennie 0,00 zł. W ten sposób użytkownicy Traficara nie muszą się spieszyć, co wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa na drodze. Jeżeli użytkownik potrzebuje jednak samochodu na dłużej, może skorzystać z najtańszej na rynku stawki dobowej 49,00 zł/doba i 0,60 zł km. W Traficarze cena wynajmu zawsze obejmuje pełne ubezpieczenie, parking w strefie, paliwo czy energię elektryczną.
Dzięki dołączeniu Nowej Dacii Spring do floty Traficara jesteśmy obecnie carsharingiem z największą flotą pojazdów elektrycznych w Polsce. Od początku działalności zależy nam, aby cennik oferowany użytkownikom był prosty i zrozumiały, a korzystanie z usługi intuicyjne. Właśnie dlatego oferujemy jeden cennik, gdzie użytkownicy płacą tylko za przejechane kilometry, niezależnie od czasu jazdy. Użytkownik Traficara zawsze zapłaci za pokonaną trasę tę samą cenę bez znaczenia, czy wybierze Renault Clio czy elektryczne Renault ZOE lub Dacię Spring. Możliwość jazdy buspasami, a dzięki temu ominięcie korków i krótszy czas dojazdu, to dodatkowa korzyść dla klientów Traficara. Jednak powodów by pokochać elektryczne pojazdy jest jeszcze więcej, więc wierzymy, że mieszkańcy Warszawy szybko zaprzyjaźnią się z elektryczną Dacią Spring – mówi Konrad Karpiński, Dyrektor Operacyjny Traficar.
Częścią warszawskiej floty Traficara będzie Nowa Dacia Spring w wersji Business, przeznaczonej specjalnie dla klientów biznesowych i operatorów carsharingu. Wersja dla klientów indywidualnych, oferowana w cenie od 76 900 PLN, pojawi się w Polsce jesienią 2021 r. Zamówienia będzie można składać od połowy czerwca br. Specjalnie dla klientów, którzy nie chcą czekać, została właśnie otwarta możliwość zamówienia nowej Dacii Spring w przedsprzedaży w najlepiej wyposażonej wersji Comfort Plus za 87 400 PLN.
Nowa Dacia Spring to pierwszy model marki Dacia z napędem w 100% elektrycznym oraz najbardziej przystępny cenowo samochód elektryczny na rynku europejskim. Auto jest kompaktowe z zewnątrz, a jednocześnie dysponuje czterema obszernymi miejscami. Nowa Dacia Spring oferuje komfortowy zasięg 230 km w cyklu WLTP (305 km w cyklu miejskim WLTP) oraz użyteczne wyposażenie bez zbędnych gadżetów.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.