Komunikat Prasowy
W grupie samochodów dostawczych do 3,5 t w pierwszym kwartale 2021 roku w Polsce przybyły 18 073 nowo zarejestrowane pojazdy*. Oznacza to wzrost w stosunku do analogicznego okresu o blisko 34,98%. Tylko w marcu zarejestrowano 7 679 samochodów dostawczych, co przekłada się na wzrost o 33,02% w stosunku do lutego br.
W pierwszym kwartale bieżącego roku Renault zanotowało aż 49,37% wzrostu sprzedaży samochodów dostawczych (+945 szt.) w porównaniu do okresu styczeń-marzec 2020 roku. Marka zwiększyła swój udział w rynku, który po pierwszym kwartale br. wynosi 15,82% w porównaniu do 14,30% w roku ubiegłym.
Szeroka gama i zabudowy specjalistyczne samochodów dostawczych Renault cieszą się uznaniem na rynku i pozwoliły nam utrzymać pozycję lidera sprzedaży. We wzmocnieniu tego wyniku pomoże niedawne uruchomienie zamówień na nowe Renault Express Van oraz nowe Renault Kangoo Van. W ten sposób uzupełniamy gamę małych furgonetek Renault, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – mówi Dominik Niesłuchowski, LCV Brand Manager.
* IBRM SAMAR
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.