Komunikat Prasowy

Udostępnij

CAŁODOBOWE WSPARCIE DLA KLIENTÓW – RENAULT URUCHAMIA PROGRAM „POMOC KOLIZJA 24/7”

Renault Polska uruchomiło specjalny numer telefonu (22) 852 41 15, dzięki któremu klient może otrzymać kompleksową pomoc w razie wypadku, kolizji czy uszkodzenia pojazdu. Wsparcie w ramach programu Pomoc Kolizja 24/7 obejmuje postępowanie w przypadku zdarzeń drogowych, załatwianie formalności, skierowanie do naprawy w ASO czy holowanie pojazdu. Numer telefonu jest czynny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Renault stara się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów, również w ramach obsługi posprzedażnej. Wraz z początkiem maja uruchomione zostało wsparcie dla użytkowników samochodów Renault, Dacia i Alpine w ramach programu Pomoc Kolizja 24/7. W razie wypadku, kolizji, aktu wandalizmu na pojeździe czy szkody parkingowej klient może zadzwonić pod specjalny numer telefonu (22) 852 41 15 i uzyskać pomoc w postępowaniu w przypadku zdarzeń drogowych oraz przy załatwieniu formalności, a także zostać skierowany do naprawy w ASO.


W przypadku braku możliwości dalszej jazdy istnieje również możliwość zorganizowania holowania do Autoryzowanego Partnera Renault.


Ze wsparcia mogą skorzystać wszyscy użytkownicy pojazdów służbowych, prywatnych, w najmie, leasingu czy kredycie marek Renault, Dacia i Alpine. Program działa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Naprawy są realizowane przez Autoryzowane Serwisy Renault/Dacia, które podpisały umowę na realizację usług programu Pomoc Kolizja 24h/7. Operatorem programu jest WTW Services sp. z o.o.


Więcej szczegółów można znaleźć na stronach internetowych www.renault.pl oraz www.dacia.pl, a także u Autoryzowanych Partnerów Renault/Dacia.



Dlaczego warto skorzystać z naprawy u Autoryzowanego Partnera Renault/Dacia?


Klienci korzystający z usług autoryzowanego serwisu mogą spodziewać się diagnostyki i obsługi na najwyższym poziomie. Autoryzowani Partnerzy Renault/Dacia używają wyłącznie oryginalnych części zamiennych i stosują technologię napraw producenta, który zapewnia gwarancję na naprawy mechaniczne i karoseryjne.


Dodatkową zaletą jest dostępność usług online. W serwisach Renault już teraz można bez wychodzenia z domu umówić się na wizytę w warsztacie i poznać wycenę przeglądu lub prac serwisowych, zamówić akcesoria bez montażu czy zrealizować zamówienie za pomocą płatności internetowej.

Galeria

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies