Komunikat Prasowy
Reporting to Christian Stein, Vice President, Brand Communications for Renault Group and the Renault brand, Guillaume Jolit will be responsible for the global product launches and for Renault's press relations with the French media, supported by the brand's team of press officers.
Guillaume Jolit holds a Master's degree in Information and Communication from the Sorbonne Paris IV university. He started his career in the automotive industry as a press assistant at Seat. Specialised in Press Communication and Public Relations, he has held various positions for Audi in France and at Audi AG headquarters.From 2011 to 2014, he was responsible for Partnerships, Ambassadors, Product Placement and Cultural Sponsorship for Audi in France.
Still within the Volkswagen Group France, he was responsible for Press and Public Relations for ŠKODA from 2014 to 2019 and for Audi from 2019.
Guillaume Jolit assumes his position from 25 May 2021.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.