Komunikat Prasowy
Wprowadzając do floty samochody hybrydowe, Schneider Electric tym samym konsekwentnie wdraża swoją politykę zrownoważonego rozwoju, dbając o pozytywny wpływ na klimat i najbliższe środowisko.
Zamówienie Schneider Electric obejmuje flotę 27 samochodów Renault. Blisko połowę zamówionych pojazdów stanowią auta z napędem hybrydowym - Nowe Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hybrid. Samochody są sukcesywnie dostarczane klientowi.
Technologia E-TECH hybrid to innowacyjne i modułowe rozwiązanie. Wykorzystano w nim doświadczenie marki w Formule 1 oraz złożono ponad 150 wniosków patentowych. Zarówno w wersji hybrydy, jak i hybrydy plug-in zapewnia maksymalną efektywność energetyczną i przyjemność jazdy, a przy tym zmniejsza emisję CO2 i zużycie paliwa.
Renault, lider transformacji energetycznej, w 2030 roku będzie najbardziej „zieloną” marką Europy. 90% jego sprzedaży będą stanowiły samochody zelektryfikowane.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.