Komunikat Prasowy
Z tej okazji Denis Le Vot oświadczył: Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do pojawienia się Milesa w naszym zespole, ponieważ design jest kluczowym filarem strategii marki DACIA. Nowe Sandero pokazało, że można zaprojektować prosty i jednocześnie atrakcyjny samochód. Dzięki Milesowi pokonamy kolejny etap. #NBI1 , #BIGSTER.
Z radością witamy Milesa Nürnbergera naszym zespole w tak ważnym momencie dla marki DACIA. Miles jest renomowanym projektantem, który był inspiracją dla wielu osób podczas swojej pracy dla marki Aston Martin. Jego pasja i doświadczenie w budowaniu silnych marek dzięki designowi będą cennym atutem dla DACII i pomogą nam w dynamicznym rozwoju marki w przyszłości – powiedział Laurens van den Acker.
***
Miles Nürnberger w 2008 roku rozpoczął pracę w firmie ASTON MARTIN LAGONDA, gdzie odpowiadał za design nadwozia jako design manager, a następnie dyrektor kreatywny. W 2018 roku objął stanowisko dyrektora designu marki. Odpowiadał m.in. za projekt pierwszego SUV-a marki – DBX ‒ oraz projekt Valkyrie i przekształcenie marki Lagonda w markę elektrycznych samochodów i stworzenie Vision Concept w wersji sedan i SUV.
Przed przejściem do spółki Aston Martin Lagonda Miles Nürnberger pracował w dziale designu nadwozia Citroëna. Pierwsze kroki w świecie designu samochodów stawiał w marce LINCOLN, należącej do Ford Motor Company.
Urodził się w 1976 roku, w rodzinie fascynującej się sztuką, designem i samochodami. W 1998 roku uzyskał dyplom z designu samochodowego na uniwersytecie w Coventry. W 2009 roku został laureatem Design Award Concorso d’eleganza Villa d’Este dzięki concept carowi One-77.
1 NBI: New Brand Identité – nowa identyfikacja marki
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.