Komunikat Prasowy
Po prezentacji nowej Dacii Sandero i Logan na początku roku, modelu Spring na wiosnę i Nowego Dustera w czerwcu, marka kontynuuje odnowę gamy, zgodnie z planem strategicznym, który został przedstawiony na początku roku.
W Monachium odbędzie się światowa premiera nowego 7-miejscowego samochodu marki – rodzinnego, a jednocześnie wyjątkowo uniwersalnego.
Nowy model zostanie wirtualnie zaprezentowany w piątek, 3 września, a na żywo będzie można go zobaczyć na monachijskim salonie już w poniedziałek, 6 września 2021 roku.
Dacia będzie dobrze widoczna na salonie IAA Mobility w Monachium, gdzie zaprezentuje pełną ofertę:
- od 6 września będzie można odwiedzić stoisko marki przy wejściu do głównej części salonu – Summit,
- od 7 do 12 września w centrum miasta pojawią się wszystkie nowe modele Dacii,
- będzie można również skorzystać z dojazdu z centrum miasta na salon modelem Spring – najbardziej przystępnym cenowo samochodem elektrycznym na rynku – i przetestować go w warunkach rzeczywistych.
Denis Le Vot, dyrektor generalny marki Dacia oraz przedstawiciele kierownictwa marki będą obecni na salonie 6 września.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.