Komunikat Prasowy
Renault i samochody elektryczne to historia rewolucji, która zaczęła się na długo zanim inni do niej dołączyli. To ponad dziesięcioletnie, niepowtarzalne doświadczenie, potwierdzone ponad 10 miliardami kilometrów pokonanych przez 400 tysięcy sprzedanych samochodów. Grupa Renault jest pionierem i liderem na rynku samochodów elektrycznych w Europie. A to dopiero początek historii.
Dziś rewolucja elektryczna wyraźnie przyspiesza. Dynamikę zmian wspiera plan strategiczny Renaulution i „nowa fala” marki Renault. Nadchodzi era, w której Grupa Renault stanie się liderem transformacji energetycznej, a samochody elektryczne marki Renault zyskają ogromną popularność i będą źródłem dodatkowych wartości.
Uosobieniem tej historycznej zmiany jest gama modeli Renault wraz z Nowym Megane E-Tech Elektrycznym. Ten dynamiczny hatchback o eleganckiej linii, dla którego inspiracją był concept-car MORPHOZ, a zapowiedzią show-car Megane eVision z 2020 roku, przekracza wszelkie oczekiwania. Wyłamuje się z obowiązujących kanonów i przesuwa granice zarówno pod względem designu, wymiarów w stosunku do przestronności wnętrza, jak i uniwersalności dzięki platformie CMF-EV, opracowanej w ramach Aliansu.
Z nowym logo Renault na masce Nowy Megane E-Tech Elektryczny jest ucieleśnieniem przemiany marki – symbolizuje świeżość koncepcji w tym kluczowym segmencie rynku i gigantyczny skok naprzód pod każdym względem. Jest źródłem nieustającej przyjemności na każdym etapie – od poznania do prowadzenia. Jest jedyny w swoim rodzaju, wyposażony w nowoczesne technologie z wyjątkowym ekranem OpenR, który łączy dane z instrumentów pokładowych z systemem multimedialnym w jednym urządzeniu.
Nowy Megane E-Tech Elektryczny to owoc zastosowania najnowszych technologii i planu Renaulution. To pierwszy model w 100% „made in ElectriCity” – stworzony w nowym, wiodącym w Europie kompleksie przemysłowym produkującym samochody elektryczne, utworzonym przez Grupę Renault na północy Francji. Na przedniej szybie widać sylwetkę koguta, symbol Francji, który przypomina, że mamy do czynienia z samochodem zaprojektowanym i wyprodukowanym we Francji.
Światowa premiera modelu odbyła się na targach IAA Mobility 2021 w Monachium. Wstępne zamówienia na Nowego Megane E-Tech Elektrycznego można składać już teraz, a właściwe zamówienia od lutego 2022 roku. Nowy model pojawi się w sprzedaży w marcu 2022 roku.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.