Komunikat Prasowy
Ms. Ribeiro will report to Clotilde Delbos, CEO of Mobilize, Deputy Chief Executive Officer and Chief Financial Officer of Renault Group.
“I am delighted to welcome Fedra Ribeiro to the Mobilize team. Her expertise in mobility solutions and beyond will be an asset in accelerating our transition to new electric mobility ecosystems. Together we will build the future of the Renault Group by going beyond the car and creating value for all our customers", said Clotilde Delbos, CEO of Mobilize.
###
Fedra Ribeiro has a degree in international relations. She joins Mobilize from Bosch where she previously held the position of Executive Vice President Progressive Mobility.
Fedra started her career in 1998 in Portugal and has worked for Volkswagen Group, Raytheon Technologies and SPX Corporation in several countries. Since 2012, when she joined Bosch, she held several management positions in the Connected Mobility Solutions and Aftermarket divisions.
In 2020, Vulog, a leading shared mobility technology provider, nominated her as one of the world's 20 most influential women in mobility.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.