Komunikat Prasowy
Cyril Duault will report to Clotilde Delbos, CEO of Mobilize, Deputy CEO and CFO of Renault Group.
As Mobilize’s Strategy VP, he will define the brand's strategic plan, ensuring that the projects deployed are aligned with the strategic axes. He will also be responsible for developing partnerships and the ecosystem of Mobilize-related companies.
###
Graduated of Ecole Polytechnique and holder of a Master's degree in economics, Cyril Duault began his career at PSA Peugeot Citroën where he held several positions in manufacturing and in vehicle projects.
After three years with the Boston Consulting Group as a senior consultant, he joined Verallia, the glass packaging division of the Saint-Gobain group. There, he took on responsibilities in strategy, purchasing, general management, business development and organization.
Cyril Duault joined Renault Group in 2017 as VP Organization. Before becoming VP Strategy Mobilize, he was project director for autonomous mobility services.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.