Stories
Żyć tym, co najważniejsze
Każdy klient Dustera jest inny i nie jest to żaden sekret, bo są oni rozsiani po całym świecie. Ale łączy ich jedno: żyją tym, co najważniejsze. A oto kilka informacji na ich temat:
• W Wielkiej Brytanii wśród nabywców Dustera jest najwięcej kobiet.
• W Turcji nabywcy Dustera są najmłodsi (średnia wieku 42 lata) i najczęściej mieszkają z rodziną (62% z dziećmi).
• Wśród nabywców Dustera we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i we Włoszech klienci bardzo lubią spędzać aktywnie czas na powietrzu: 23% spośród nich lubi spacery i piesze wycieczki, 12% uwielbia jazdę na rowerze, a 9% podróże.
• W tych samych pięciu krajach 44% klientów mieszka na wsi, 30% w małym mieście, 10% w średnim/dużym mieście, a 11% na przedmieściach. 56% z nich twierdzi, że kupili Dustera z uwagi na cenę, 20% z uwagi na styl, a 16% ze względu na przywiązanie do marki.
Do pobrania: STORY 2 miliony samochodów Dacia Duster
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.