Komunikat Prasowy
W czwartej edycji rankingu „Mistrz Wartości” przeanalizowano utratę wartości ponad 100 modeli w przeszło 20 tys. konfiguracji. Pod uwagę brano auta kupione w salonie o 3-letnim okresie eksploatacji i rocznym przebiegu 20 tys. kilometrów.
Bezkonkurencyjna okazała się Dacia Duster, która zajęła pierwsze miejsce nie tylko w swoim segmencie, lecz także w całym rankingu, uzyskując tytuł Mistrza Wartości 2022. Duster zanotował znakomity wynik – zgodnie z analizą przeprowadzoną dla tygodnika „Auto Świat” samochód stracił tylko 24,5 proc. wartości po 3 latach i 60 tys. przejechanych kilometrów.
Dacia Duster niezmiennie cieszy się dużą popularnością na polskim rynku. W 2021 r. ten praktyczny i funkcjonalny SUV znalazł się w TOP2 sprzedaży samochodów osobowych klientom indywidualnym i został liderem w segmencie C SUV z wynikiem 5 930 zarejestrowanych samochodów. Duster oferuje duże możliwości terenowe i doskonałe właściwości trakcyjne. Charakteryzują go wszechstronność zastosowań oraz przystępna cena. Przestronne wnętrze i liczne użyteczne schowki zapewniają duży komfort użytkowania.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.