Komunikat Prasowy
Fabien Goulmy ma 51 lat i jest absolwentem szkoły biznesowej w Tuluzie. W 1995 r. dołączył do Grupy Renault w Regionalnej Dyrekcji w Tuluzie najpierw jako Asystent ds. Marketingu, a później kierował Działem HR i Szkoleń, skąd w 1998 r. przeniósł się do Działu Sieci i Sprzedaży na Francję. W latach 2000-2002 był Sekretarzem Wykonawczym przy Wiceprezesie Obszaru Francji. Przez kolejne dwa lata zdobywał doświadczenie, zarządzając Działem Usług Technicznych w RRG Renault Paris. W 2004 r. został Dyrektorem RRG Argenteuil – dealera Renault. W latach 2006-2007 był Menadżerem ds. Analizy Działań Rynkowych w Renault w Niemczech, a do 2009 r. – Menadżerem ds. Marketingu Produktu Segmentu D w centrali firmy. Później przez kilka lat był Menadżerem ds. Marketingu i Sprzedaży odpowiedzialnym za gamę małych samochodów dostawczych i pick-upów w skali globalnej w dziale pojazdów użytkowych, a w 2015 r. objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej i Cen marki Renault Pro+. Od 2018 r. pracował dla Awtowaz jako Dyrektor Marki Lada i Dyrektor Marketingu.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Fabien Goulmy nowym Dyrektorem Zarządzającym East oraz Dyrektorem M...
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.