Komunikat Prasowy
Fabien Goulmy ma 51 lat i jest absolwentem szkoły biznesowej w Tuluzie. W 1995 r. dołączył do Grupy Renault w Regionalnej Dyrekcji w Tuluzie najpierw jako Asystent ds. Marketingu, a później kierował Działem HR i Szkoleń, skąd w 1998 r. przeniósł się do Działu Sieci i Sprzedaży na Francję. W latach 2000-2002 był Sekretarzem Wykonawczym przy Wiceprezesie Obszaru Francji. Przez kolejne dwa lata zdobywał doświadczenie, zarządzając Działem Usług Technicznych w RRG Renault Paris. W 2004 r. został Dyrektorem RRG Argenteuil – dealera Renault. W latach 2006-2007 był Menadżerem ds. Analizy Działań Rynkowych w Renault w Niemczech, a do 2009 r. – Menadżerem ds. Marketingu Produktu Segmentu D w centrali firmy. Później przez kilka lat był Menadżerem ds. Marketingu i Sprzedaży odpowiedzialnym za gamę małych samochodów dostawczych i pick-upów w skali globalnej w dziale pojazdów użytkowych, a w 2015 r. objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej i Cen marki Renault Pro+. Od 2018 r. pracował dla Awtowaz jako Dyrektor Marki Lada i Dyrektor Marketingu.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.