Komunikat Prasowy
ZDANIEM CZYTELNIKÓW MAGAZYNU „AUTO BILD” DACIA OFERUJE NAJLEPSZY STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY
Podobnie jak w roku 2021, wyniki badania „Najlepsze marki we wszystkich kategoriach” magazynu „Auto Bild” plasują Dacię w ogólnej kategorii "najlepszy stosunek jakości do ceny” na pierwszym miejscu spośród 37 marek biorących udział w konkursie. Samochody Dacia zostały po raz kolejny docenione za ich przystępną cenę i niezawodność.
DACIA UPLASOWAŁA SIĘ TAKŻE NA PIERWSZYCH MIEJSCACH W TRZECH INNYCH KATEGORIACH: SAMOCHODÓW MIEJSKICH, SUV-ÓW Z SEGMENTU B I KOMPAKTOWYCH SAMOCHODÓW RODZINNYCH
Dacia Sandero jest najtańszym miejskim samochodem na niemieckim rynku. Dzięki nowoczesnemu designowi i wyposażeniu spełnia wszystkie istotne oczekiwania klientów. Solidny, off-roadowy wygląd Dacii Duster będącej uosobieniem sportowego, outdoorowego ducha marki, wyróżnia ją wśród SUV-ów z segmentu B. Najnowsza Dacia Jogger stanowi prawdziwą rewolucję wśród modeli kompaktowych: jest samochodem wszechstronnym, oferowanym w wersji pięcio-lub siedmiomiejscowej.
OD MOMENTU WEJŚCIA NA RYNEK NIEMIECKI DACIA CIESZY SIĘ NIESŁABNĄCYM POWODZENIEM
Poczwórne zwycięstwo odniesione przez markę wśród czytelników magazynu „Auto Bild” po raz kolejny dowodzi trafności obranego kierunku – oferowania najkorzystniejszego na rynku stosunku jakości do ceny w połączeniu z wyjątkową niezawodnością. Od swojego debiutu rynkowego w 2004 roku Dacia sprzedała w Niemczech ponad 750 000 samochodów. W 2021 roku, przy sprzedaży na poziomie 42 000 egzemplarzy, marka osiągnęła niemal 1,5% udział w rynku.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.