Komunikat Prasowy
DACIA AR – RZECZYWISTOŚĆ ROZSZERZONA DLA KAŻDEGO
Nowe kolory, nowe logo i nowy emblemat „Dacia Link”…
Na europejskich stronach internetowych Dacii oraz w kanałach sprzedaży i na reklamach można zobaczyć samochody Dacii dumnie prezentujące nową identyfikację wizualną marki.
O ile klienci europejscy już teraz mogą odkryć i skonfigurować wybrany model, to jednak będą musieli poczekać do października zanim odbiorą wymarzone samochody. Samochody z nowym logo pojawią się najpierw na międzynarodowym salonie samochodowym w Paryżu, a pod koniec roku w salonach Dacii.
Dacia po raz kolejny udowodniła swoją pomysłowość - uruchomiła aplikację na smartfony i tablety z funkcją rzeczywistości rozszerzonej: Dacia AR.
Prosta, przyjemna, nowoczesna: Dacia AR pozwala użytkownikom oglądać samochody w skali 1:1, a nawet wsiąść do środka.
W garażu, na parkingu, na ulicy... wystarczy, że umieścisz wirtualny samochód w dowolnym rzeczywistym środowisku. Podejdź bliżej, obejdź go, wsiądź do środka, przybliż wybrane detale... wszystko jest możliwe.
Oprócz dotychczasowych metod, salony oferują teraz całkowicie nowy sposób prezentacji samochodów. Dacia AR okaże się szczególnie przydatna, gdy dealer zechce pokazać przyszłemu klientowi model, którego akurat nie ma w salonie. Dacia AR obejmuje wszystkie modele w każdym możliwym kolorze.
Aplikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z App Store i Google Play Store. Nie potrzebujesz niczego więcej poza smartfonem lub tabletem. Dacia stawia na rozwiązania digitalowe, aby zapewnić jeszcze większą dostępność. Marka współpracowała ze SCALE-1 PORTAL, francuskim start-upem technologicznym, który specjalizuje się w narzędziach zapewniających immersyjne doświadczenie.
DACIA AR – ZOBACZ NOWE OBLICZE SAMOCHODÓW DACIA
Od dzisiaj możesz skorzystać z aplikacji Dacia AR, aby bliżej przyjrzeć się nowej identyfikacji wizualnej gamy Dacii,
w tym nowemu wyposażeniu, które będzie dostępne w przyszłych modelach:
Sandero Stepway
- pierwszy samochód Dacia, który zostanie wyposażony w szklany dach
- premiera silnika TCE 110
Duster
- nowy wlot powietrza dla samochodów z kierownicą po lewej stronie
- pierwszy samochód, który zostanie wyposażony w sterowane elektrycznie chowane lusterka boczne
- automatyczne wycieraczki
Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej, Media Nav i Media Display zostaną uzupełnione o darmowe aktualizacje map nawigacji przez pierwsze trzy lata (w porównaniu do wcześniejszych trzech miesięcy).
Poza tym Dacia odświeża nazwy różnych wersji wyposażenia. W zależności od modelu i kraju, gama składać się będzie z maksymalnie czterech różnych wersji:
- Access i/lub Essential to bardziej przystępne wersje
- Expression - wersja ze środka gamy
- Journey - najlepiej wyposażone modele.
Nowe nazwy są wierne DNA Dacii, która zawsze oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny, bez względu na wybraną wersję.
Nowa identyfikacja wizualna, całkowicie odświeżona gama i nowa aplikacja z funkcją rzeczywistości rozszerzonej są dowodem, że Dacia stale się zmienia i jest jeszcze bardziej atrakcyjna.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.