Komunikat Prasowy
Elektryczne Mastery będą częścią nowoczesnej floty EURO-net, właściciela sieci RTV EURO AGD, który od lat wprowadza w dostawach zarówno rozwiązania zaawansowane technologiczne, jak i przyjazne środowisku naturalnemu. Auta elektryczne to kolejny krok w proekologicznej strategii firmy. Będą dostarczać elektronikę użytkową i sprzęt gospodarstwa domowego do domów klientów w największych miastach Polski.
Renault Master E-Tech elektryczne idealnie sprawdza się w przypadku dostaw ostatniego kilometra w centrach miast i na obszarach podmiejskich. Samochód jest wyposażony w akumulator Z.E. 33 nowej generacji, pełne naładowanie akumulatora możliwe jest w ciągu zaledwie 6 godzin przy wykorzystaniu gniazda Wallbox o mocy 7 kW. Dzięki możliwości otwarcia drzwi tylnych pod kątem 270° Master E-Tech elektryczny dopasuje się do każdej platformy logistycznej.
Master E-Tech elektryczny jest dostępny w sześciu wersjach nadwozia. W wersji furgon L3 samochód oferuje do 3,7 m długości użytkowej oraz do 13 m³ pojemności użytkowej. W przypadku platformy z kabiną pojemność może przekroczyć nawet 20 m³ dla niektórych zabudów.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.