Komunikat Prasowy

Udostępnij

NOWE RENAULT MASTER E-TECH ELEKTRYCZNE TERAZ DOSTĘPNE Z DOPŁATĄ NAWET DO 70 TYSIĘCY ZŁOTYCH W PROGRAMIE „MÓJ ELEKTRYK”

• Renault odnawia swoją gamę elektrycznych pojazdów użytkowych • Nowe Renault Master E-Tech elektryczne EV52 jest dostępne w cenie katalogowej od 248 200 zł netto (Platforma Business 3,1 t, L2H1 EV52) • Nowy Master E-Tech elektryczny EV52 jest dostępny w 13 wersjach z zasięgiem do 204 km (1) • Nowy Master E-Tech elektryczny i Nowe Renault Kangoo Van E-Tech elektryczne to dwa najnowsze modele marki, będące zapowiedzią nowej, bezkompromisowej gamy pojazdów użytkowych • Cennik Nowego Mastera E-Tech elektrycznego

Renault odnawia swoją gamę elektrycznych pojazdów użytkowych, wprowadzając na rynek Nowe Kangoo Van E-Tech elektryczne i Nowego Mastera E-Tech elektrycznego EV52, które zapewniają użytkownikom jeszcze większą wolność i elastyczność bez żadnych kompromisów. Nowe Renault Master E-Tech elektryczne EV52 jest dostępne w cenie katalogowej od 248 200 zł netto (Platforma Business L2H1, 3,1 T), a Furgon w wersji (L3H2 z DMC 3,5 T) od 286 800 zł netto.


ZNANA PRZESTRONNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ MASTERA W WERSJI ELEKTRYCZNEJ Z JESZCZE WIĘKSZYM ZASIĘGIEM


Nowy Master E-Tech elektryczny EV52, czyli duży elektryczny pojazd dostawczy Renault, jest wyposażony w nowy akumulator o pojemności 52 kWh, dzięki czemu jego zasięg w cyklu WLTP zwiększył się do 204 km.


Podobnie jak w Nowym Kangoo Van E-Tech elektrycznym, klasyczny, hydrauliczny układ hamulcowy jest wspomagany przez system ARBS (Adaptative Regenerative Brake System), który odzyskuje maksymalną ilość energii podczas hamowania.


Tryb Eco – ogranicza maksymalną moc i prędkość, a w połączeniu z oponami o niskich oporach toczenia zapewnia maksymalny zasięg i najwyższy poziom komfortu jazdy.


Master E-Tech w wersji EV52 umożliwia następujące sposoby ładowania:

• ładowarka jednofazowa na prąd zmienny o mocy 7,4 kW przystosowana do wszelkich rodzajów ładowania w warunkach domowych

• ładowarka 22 kW DC idealna do szybkiego ładowania na publicznych stacjach ładowania, która umożliwia naładowanie akumulatora trakcyjnego w 100% w ciągu 3 godzin.


Po podłączeniu do Wallboxa 7,4 kW akumulator nowego modelu Master E-Tech elektrycznego o pojemności 52 kWh naładuje się do pełna w ciągu 9,5 godzin.


Nowy Master E-Tech elektryczny EV52 jest napędzany silnikiem elektrycznym o wysokiej sprawności energetycznej i mocy 57 kW (odpowiadającej 76 KM). To idealna jednostka do jazdy po mieście i drogach podmiejskich, która wyróżnia się dużą elastycznością.


Nowy Master E-Tech elektryczny 52 kWh będzie dostępny w trzech długościach i dwóch wysokościach w wersjach o masie 3,1 t lub 3,5 t. Wersje furgonu mają pojemność przestrzeni ładunkowej od 8 do 15 m3. Dwie wersje podwozia z kabiną, dostępne w wersjach L2 i L3, są idealne do takich rodzajów zabudów, jak skrzynia, wywrotka lub zabudowy wielkogabarytowe o pojemności do 20 m3.


W pełni elektryczna wersja ma analogiczną przestrzeń ładunkową jak wersja z silnikiem spalinowym, która jest jedną z największych w tej kategorii.


PRODUKCJA W BATILLY WE FRANCJI


Od 1980 roku Master zjeżdża z taśm montażowych należącej do Renault fabryki SoVab w Batilly.

Zakład zatrudnia blisko 2,7 tysiąca pracowników i tworzy pośrednio 5 tysięcy miejsc pracy na rynku lokalnym. 84% dostawców fabryki działa na terenie Francji.

Renault Master, produkowane w zakładzie Renault w Batilly we Francji i od 2009 roku w Kurytybie w Brazylii, jest liderem na rynkach Francji, Polski, Słowenii, Chorwacji, Brazylii i Maroka.

Silnik elektryczny 52 kWh Nowego Mastera E-Tech elektrycznego, jak również ładowarki są produkowane w fabryce Renault w Cléon, we francuskiej Normandii. Akumulatory powstają w fabryce w mieście Flins, a model został elektryfikowany w zakładach w Gretz-Armainvilliers.


1 Maksymalny zasięg w cyklu WLTP.

Galeria

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies