Komunikat Prasowy

Udostępnij

RENAULT NA PIERWSZYM MIEJSCU W WIELKIM TEŚCIE SALONÓW 2022

Renault uzyskało najwyższy wynik wśród popularnych marek motoryzacyjnych w Polsce w Wielkim Teście Salonów 2022 tygodnika „Auto Świat”.

Renault z ogólnym wynikiem 95,3% zajęło pierwsze miejsce wśród najlepszych sieci dealerskich w Polsce, spełniając ponad 70 szczegółowych kryteriów oceny jakości obsługi klienta w salonie samochodów nowych.


W 19. edycji Wielkiego Testu Salonów „Auto Świata” 2022, który przeprowadzany jest metodą „tajemniczego klienta”, sprawdzono 24 najpopularniejsze marki, a specjalnie przeszkoleni audytorzy odwiedzili 345 salonów w całej Polsce. To największe tego rodzaju badanie na polskim rynku.


W badaniu wzięły udział 72 salony marek premium i 273 salony należące do marek popularnych. Audytorzy, po wcześniejszym anonimowym umówieniu wizyty, odwiedzali salony dilerskie z zamiarem kupna samochodu. Tegoroczny test przeprowadzany był aż przez trzy miesiące, od czerwca do sierpnia. Podczas wizyty „tajemniczy klienci” sprawdzali i oceniali kilkadziesiąt parametrów w trzech głównych kategoriach: „organizacja salonu", „obsługa klienta" i „jazda testowa". Badanie potrzeb klienta to sfera, w której Renault wypadło najlepiej. Ocena uzyskana w kategorii „obsługa klienta” ma największy wpływ na finalne wyniki. Spośród 17 sprawdzonych marek popularnych Renault uzyskało procentowo najlepszą notę, potwierdzającą najwyższy poziom organizacji salonów dealerskich.


Renault od lat konsekwentnie realizuje plan zapewnienia klientom jak najwyższych standardów obsługi. Dbając o kompetentną obsługę w salonach, wprowadzając nowe narzędzia digitalowe oraz dbając o jakość usług, koncern ułatwia konsumentom kontakt z marką oraz zapewnia dostęp do produktów, potrzebnych informacji i niezbędnej pomocy. Renault uważnie słucha opinii swoich klientów i dzięki temu może cały czas doskonalić standardy oferowanych przez siebie usług. Jesteśmy bardzo dumni z tej nagrody, która od lat jest barometrem efektywności naszych działań. Dziękuję i gratuluję sieci autoryzowanych partnerów Renault oraz pracownikom Renault Polska odpowiedzialnym za wdrażanie standardów marki – powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Grupy Renault w Polsce i Krajach Bałtyckich.


* Wielki Test Salonów 2022 tygodnika „Auto Świat” został przeprowadzony we współpracy z firmą badawczą Minds & Roses.

Galeria

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies