Komunikat Prasowy
Podczas konkursu elegancji Art & Elégance Richard Mille 2022, showcar Renault R5 TURBO 3E otrzymał nagrodę publiczności.
R5 Turbo 3E to swoisty hołd dla sportowych wersji Renault 5 – Turbo i Turbo 2 – w nowoczesnym i zelektryfikowanym wydaniu.
Pokazowi showcara, wprost stworzonego do driftu, towarzyszyła modelka ubrana w kombinezon kierowcy rajdowego wykonany przez dom mody La Fameuse, która słynie z wykorzystywania istniejących ubrań do tworzenia unikatowych projektów, sportowych i eleganckich zarazem.
Gilles Vidal, dyrektor designu Renault powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni z tej nagrody. Najlepszym uznaniem jest uznanie publiczności. Renault jest popularną marką „pop”, która kieruje swoje produkty do jak największej grupy odbiorców. Showcar, który odwołuje się do Renault 5 Turbo 2, spodobał się zarówno najmłodszym, jak i zagorzałym fanom Renault 5. To wspaniały hołd z okazji 50-lecia Renault 5”.
Renault R5 Turbo 3E zostanie zaprezentowane na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu od 17 do 23 października 2022.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.