Komunikat Prasowy
Alpenglow uosabia wizję Alpine: sportową przyszłość, w której Alpenglow szkicuje, jakie będą modele marki jutra, te drogowe i wyczynowe. Alpenglow to coś więcej niż samochód koncepcyjny, to prawdziwy manifest marki, akt założycielski jej ambicji i planu strategicznego.
ALPENGLOW
Alpenglow to nazwa zjawiska świetlnego, w którym pozioma smuga czerwonego światła pojawia się na szczytach gór przed wschodem słońca i po zachodzie słońca. Niewątpliwie wyraża misję tego samochodu koncepcyjnego: celebrować moment, w którym ujawniają się rewolucyjne formy i technologie jutra, w których marka przedstawia swoją wizję. Nazwa, która zachęca do zatrzymania się i podziwiania widoku.
KIEDY I GDZIE ZOBACZYĆ?
Ten wyjątkowy samochód koncepcyjny zostanie zaprezentowany na wszystkich platformach Alpine rano, w czwartek, 13 października o godzinie 9.00, a następnie będzie obecny na Salonie Samochodowym w Paryżu 2022 od poniedziałku 17 października.
Access the Alpine event platform at the Mondial de l'Auto: https://events.alpinecars.com/en
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.