Komunikat Prasowy
Po oficjalnym potwierdzeniu nazwy nowego modelu, Renault przedstawia sylwetki wersji 5- i 7-osobowej swojego przyszłego dużego SUV-a. Gra światła i cienia pozwala dostrzec design nadwozia i długość Nowego Renault Espace.
Nowy Espace ma atletyczną linię z wyrazistymi nadkolami. Gdy patrzymy na samochód z boku, płaszczyzna szyb wydaje się maksymalnie rozciągnięta do tyłu. Nadaje nadwoziu wysmukły wygląd i podkreśla elegancję auta. Tył zyskał na dynamice dzięki dyskretnemu spojlerowi, który stanowi przedłużenie linii dachu.
Szósta generacja Espace doskonale wpisuje się w swoją epokę. Rozsądne wymiary lepiej spełniają wymagania zmieniającego się świata. Pomimo nadwozia krótszego o 14 cm, kabina wewnątrz ma 2,48 długości, licząc do trzeciego rzędu. To więcej niż w modelu obecnej generacji. Nie ma wątpliwości, że Nowy Espace zachował atuty, które zadecydowały o jego sukcesie – z łatwością może pomieścić siedem osób i zapewnić im komfort podczas długiej podroży.
Światowa premiera Nowego Renault Espace będzie miała miejsce na początku wiosny 2023 roku.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.