Komunikat Prasowy
Nowy, bardziej wyrazisty i elegancki styl, wyrafinowane wnętrze z klasą to początek nowego cyklu i pierwsze wcielenie w życie nowego języka stylistycznego marki. Nowy przód, który łączy zaawansowane technologie i dynamikę, nowy, całkowicie odmienny układ świateł, napięte, precyzyjne linie nadwozia sprzyjające wysokiej wydajności nadają Nowemu Clio bardziej wyrazisty charakter. To prestiżowe auto wibrujące dobrymi emocjami. Również od strony technologii Nowe Clio odpowiada dzisiejszym gustom – wprowadzono cyfrowy zespół zegarów i wskaźników we wszystkich wersjach modelu. Jeśli chodzi o silniki, dysponuje różnorodną ofertą – każdy znajdzie konfigurację, która będzie najlepiej odpowiadała jego potrzebom. Głównym atutem będzie silnik E-Tech full hybrid o mocy 145 KM, zapewniający przyjemność jazdy w połączeniu z oszczędnością.
Nowe Clio będzie dostępne w wielu poziomach wyposażenia, w tym w nowej wersji Esprit Alpine. Esprit Alpine wyróżnia się sportowym, eleganckim i zarazem zaawansowanym technicznie wyglądem, który dodaje intensywności charakteru nowemu modelowi i doskonale wpisuje się w założenia Renaulution.
Historia Clio to nieprzerwane pasmo sukcesów. Clio jest najlepiej sprzedającym się francuskim samochodem – na całym świecie sprzedano blisko 16 milionów sztuk tego modelu. Dziś Nowe Clio wkracza w nowy etap swojej historii. Ma nowy styl i nowy, jeszcze bardziej wyrazisty przód. Pod maską zobaczymy silnik E-Tech full hybrid, który obiecuje przyjemność niezwykle ekonomicznej jazdy – ma moc 145 KM przy emisji zaczynającej się od 93 g/km. Ta wydajna technologia ułatwi klientom w wielu krajach przejście na nowe rodzaje napędu.
Fabrice Cambolive, prezes marki Renault
Kolejne generacje Clio podbijały nasze serca, odpowiadały na nasze oczekiwania i nowe trendy, a jednocześnie zawsze pozostawały sobą. Było więc ważne, by nie zdradzić wartości tego kultowego modelu. Staraliśmy się uwzględnić je w pracy nad nowym modelem, a jednocześnie poddaliśmy je transformacji, aby nadal wpisywały się w kanony obecnej epoki i aby wprowadzić nową stylistykę Renault ukierunkowaną na człowieka i technologie. Nowe Clio stanowi udane połączenie obszernych kształtów i atletycznych brył. Linie nadwozia są precyzyjne, uporządkowane, techniczne i zapewniają wyższą sprawność energetyczną.
Gilles Vidal, dyrektor designu Renault
Materiały prasowe do pobrania
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.