Komunikat Prasowy
W pierwszym kwartale tego roku Dacia odnotowała wzrost sprzedaży o 6,7% w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Łącznie sprzedano 5369 samochodów Dacia. Dacia jest w TOP8 na rynku samochodów osobowych.
Najlepiej sprzedającym się modelem z gamy Dacii pozostaje Duster, po pierwszych trzech miesiącach tego roku zarejestrowano 2668 sztuk tego modelu. Duster zajął 2 miejsce w segmencie C-SUV i znalazł się w TOP2 w tym segmencie, w sprzedaży samochodów osobowych klientom indywidualnym. W pierwszym kwartale tego roku zarejestrowano o 461 więcej Dacii Duster w porównaniu z Q1 2022.
Po pierwszych trzech miesiącach roku wydano już 1775 Dacii Sandero, jest to drugi najbardziej popularny model z gamy Dacii. Sandero po pierwszym kwartale plasuje się w TOP5 w segmencie B do klienta indywidualnego.
Model Jogger, którego od momentu wprowadzenia na rynek sprzedano już ponad 2800 sztuk, jest najczęściej wybierany przez klientów w najwyższej wersji wyposażenia Extreme lub Extreme+ i siedmioma miejscami. Najczęściej klienci wybierają Joggera z silnikiem dwupaliwowym ECO-G, to blisko 80% sprzedaży. W pierwszym kwartale tego roku wydano już 770 Dacii Jogger.
W porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku wzrosła sprzedaż Dacii Spring: +94 (143 sztuki Q1, 2023).
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.