Komunikat Prasowy
Mimo że Renault 4 nie jest produkowane już od ponad 30 lat, wciąż nie schodzi z pierwszego planu. Świadczy o tym samochód koncepcyjny Renault 4EVER Trophy, który miał swoją premierę podczas ubiegłorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego. Z jednej strony inspiruje się oryginalnym Renault 4, z drugiej jest zapowiedzią w 100% elektrycznego kompaktowego SUV-a z segmentu B. Znów będzie o nim głośno, kiedy w nowej odsłonie zaprezentuje się podczas turnieju tenisowego Roland Garros w Paryżu.
Inspiracja kolorystyką premierowego Renault 4 z 1962 roku, czyli kultowym Blue Ile-de-France, nadaje modelowi 4EVER Trophy urokliwy charakter retro.
Ponadto fluorescencyjne żółte akcenty na pasach bagażnika dachowego, zderzaku, sprężynach amortyzatorów i kołach podkreślają wyrafinowany i technologiczny design.
To błyskotliwe nawiązanie do piłek tenisowych Roland Garros podkreśla również nieco awanturniczą naturę samochodu koncepcyjnego i najważniejsze cechy oryginalnego samochodu.
4EVER Trophy zaprezentuje się w nowej odsłonie 22 maja 2023 roku podczas rozpoczęcia kwalifikacji turnieju Roland Garros.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.