Komunikat Prasowy
Ten rewolucyjny samochód koncepcyjny łączy aż dwadzieścia w pełni działających innowacji. Fizyczny, przeznaczony do użytku pojazd ma swą wirtualną replikę, cyfrowego bliźniaka działającego w świecie, gdzie systemy, które są dzisiaj od siebie niezależne (infrastruktura, energetyka, usługi publiczne, różne kategorie użytkowników itp.) komunikują się i współpracują ze sobą. Umożliwia to modelowanie, wizualizację i symulację różnych przypadków użycia, które mogą występować w świecie rzeczywistym. Dzięki rozbudowanej łączności z otoczeniem H1st vision prowadzi nieustanny dialog z ekosystemami cyfrowymi i fizycznymi. H1st vision to autentyczne doświadczenie, które wykracza poza mobilność samochodową. To nie tylko samochód koncepcyjny, lecz również namacalna wizja mobilności jutra.
Doświadczenie, które bardziej niż kiedykolwiek skupia się na użytkowniku. Dwadzieścia innowacji obecnych na pokładzie tej wizytówki nowych technologii dba o kierowcę, pasażerów i innych użytkowników dróg. Koncept H1st vision oferuje:
● bezpieczny i innowacyjny dostęp biometryczny do pojazdu;
● wyjątkowe wrażenia dźwiękowe we wnętrzu;
● zoptymalizowany zasięg i ładowanie baterii;
● monitorowanie stanu zdrowia kierowcy i stanu technicznego pojazdu oraz wsparcie w tym zakresie;
● ochronę pasażerów i innych użytkowników dróg dzięki ostrzeganiu predykcyjnemu.
H1st vision jest owocem wiedzy specjalistycznej członków Software Republic, czyli uznanych producentów i obiecujących start-upów wyselekcjonowanych ze względu na wyjątkowe osiągnięcia.
Został opracowany przez stuosobowy zespół w rekordowym czasie sześciu miesięcy. Dzięki temu samochodowi koncepcyjnemu, występującemu w zarówno rzeczywistej i funkcjonalnej, jak i wirtualnej postaci, Software République udowadnia skuteczność modelu open innovation w tworzeniu projektów przemysłowych, które pomogą Europie stać się centrum nowoczesnej mobilności.
Samochód koncepcyjny H1st jest inteligentnym pojazdem, fizycznym i wirtualnym, który ukazuje zarówno model mocnej współpracy pomiędzy partnerami, jak i komplementarny charakter technologii Dassault Systèmes, Orange, STMicroelectronics, Renault Group i Thales. Wszystko to ma pomóc w budowaniu mobilności jutra.
Eric Feunteun, dyrektor operacyjny Software République
MATERIAŁY PRASOWE DO POBRANIA
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.