Komunikat Prasowy
DACIA ZOSTAJE GŁÓWNYM PARTNEREM BIEGÓW UTMB® WORLD SERIES I PARTNEREM TYTULARNYM BIEGU DACIA UTMB® MONT-BLANC
Dacia – główny partner i partner tytularny biegu DACIA UTMB® Mont-Blanc – rozszerza i wzbogaca współpracę z UTMB® World Series. Dzięki wszechobecnemu brandingowi marka zyska na widoczności na trasach biegów.
Więź między obydwoma podmiotami wciąż trwa i udowadnia po raz kolejny, że Dacia i UTMB® World Series podzielają te same wartości: solidarność, duch przygody i duch zespołu oraz wiarygodność.
Świat biegów przełajowych to świat przygody, przekraczania własnych granic, szacunku dla ludzi i środowiska naturalnego. Cały ten świat doskonale współgra z kluczowymi wartościami marki Dacia: Eco-Smart, Robust & Outdoor, Essential but Cool.
UTMB® World Series i markę Dacia łączy również ambitne podejście do mobilności dla wszystkich: Grupa UTMB® stawia sobie za cel ułatwianie udziału w biegach przełajowych jak największej liczbie osób i przygotowuje się do rozszerzenia swojego planu działań CSR na World Series jako kontynuacji 20-letniej aktywności poświęconej biegom UTMB® wokół masywu Mont-Blanc. Ambicją Dacii jest oferowanie samochodów o najkorzystniejszym na rynku stosunku ceny do parametrów użytkowych.
Dacia zostaje partnerem tytularnym biegu Dacia UTMB® Mont-Blanc, najsławniejszego i najbardziej prestiżowego biegu przełajowego na świecie. Bieg ten odbywa się na trasie o długości 171 km z 9963 metrami przewyższenia do pokonania. Trasa okrąża masyw Mont-Blanc przez Włochy, Szwajcarię i Francję. Ten wyjątkowy bieg stał się kultowym wydarzeniem o światowej renomie.
DACIA POZOSTAJE WYŁĄCZNYM PARTNEREM MOTORYZACYJNYM UTMB® WORLD SERIES
Dacia jako wyłączny partner motoryzacyjny udostępnia organizatorom biegów UTMB® World Series flotę pojazdów na każdą z imprez z tej serii odbywających się na terenie Europy. Wybranymi na tę okoliczność autami są Dustery, które szczególnie dobrze nadają się do tego zadania dzięki swym powszechnie cenionym zdolnościom do pokonywania wzniesień. Marka udostępnia również Joggery wyposażone w Pakiet Sleep i gamę akcesoriów InNature. Pakiet ten pozwala w ciągu zaledwie kilku minut przekształcić Joggera w sypialnię i jest idealnie dostosowany do potrzeb zespołów pracujących w terenie. Ponadto marka udostępnia także w 100% elektryczną wersję Dacii Spring do przejazdów na krótkich dystansach.
W ramach finału w Chamonix Dacia wniesie swój wkład w realizację planu zrównoważonej mobilności, obowiązującego na trasie UTMB® World Series, poprzez dostarczenie floty ponad 35 samochodów ze swojej gamy do celów organizacyjnych (oznakowanie trasy, zaopatrzenie, udzielanie pomocy na trasie).
Flotę samochodów uzupełni platforma carsharingowa dla osób prywatnych, która zostanie udostępniona z okazji biegu Dacia UTMB® Mont-Blanc 2023. Dacia będzie zaangażowana w jej promowanie w celu informowania i zachęcania biegaczy, personelu pomocniczego i wolontariuszy do korzystania z niej.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.