Komunikat Prasowy
Nowy miejski SUV Renault przeznaczony na rynki pozaeuropejskie będzie nosił nazwę Kardian. Jego nazwa, brzmiąca zdecydowanie międzynarodowo, ma przywoływać na myśl solidność, bezpieczeństwo, dynamikę i zwinność modelu. Tym nowym modelem z segmentu B marka rozpoczyna kolejną ofensywę produktową na rynkach pozaeuropejskich. W pierwszej kolejności Kardian trafi na rynki Ameryki Łacińskiej.
Premiera modelu, w ramach której Renault zaprezentuje swoją strategię dotyczącą rynków pozaeuropejskich, odbędzie się już 25 października br. w Rio de Janeiro.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.