Komunikat Prasowy
Hélène Josselin, 50, is graduated from the Ecole Supérieure de Commerce (ESC) in 1995 and holds a post-graduate degree in Marketing and Communications from the Sorbonne University CELSA (Paris IV).
She has a 12-year experience in advertising agencies. She joined Publicis in 1998, where she held various positions in advertising for Renault.
In 2008, she joined the automotive supplier Faurecia as press officer. In 2011, she was appointed Corporate Communications Manager, and in 2014 Business Group Communications Manager for Interior Systems. After 9 years with the Faurecia Group, she joined train manufacturer Alstom in 2017, where she took on senior positions in the brand communication department, including piloting the launch of the new brand in 2019.
In 2021, Hélène Josselin was promoted to Vice-President for Brand, External Events and Customer Communication.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.