Komunikat Prasowy
Scénic Vision gwiazdą nowego serialu Netflixa „Ciała”
Osiem odcinków brytyjskiego miniserialu, który jest adaptacją powieści graficznej Si Spencera, emitowanych od 19 października na platformie Netflix, już uplasowało się w pierwszej dziesiątce seriali w 72 krajach.
Modele Renault wspierają detektywów w śledztwie w londyńskiej dzielnicy Whitechapel: w teraźniejszości jest to Megane E-Tech electric, a w scenach, które dzieją się w przyszłości – Scénic Vision.
Niemniej Nowy Scenic E-Tech electric nie będzie czekać aż do 2053 roku i na naszych drogach zobaczymy go już niedługo. Model, zaprezentowany 4 września 2023 roku na salonie samochodowym w Monachium (link do dossier prasowego), wejdzie do sprzedaży w pierwszym półroczu 2024.
Od dwóch lat marka Renault realizuje ambitny program lokowania produktów w celu promowania nowej gamy modeli. Samochody Renault biorą udział w castingu do wielu filmów Netflixa, takich jak „Zagubiona kula” czy „Lupin”.
Stéphane Barbat, Dyrektor ds. Współpracy Marketingowej Renault
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.