Komunikat Prasowy
Renault Master to model, który odniósł niezwykły sukces. Od 1980 roku sprzedano ponad 3 miliony Masterów. Nowa generacja, która zostanie zaprezentowana na targach Solutrans we francuskim Lyonie, podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej.
Nowe Renault Master to flagowy model nowej generacji furgonów – innowacyjnych i bardziej wydajnych oraz w 100% wyposażonych w technologie Renault Connect. Nowy model został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu eksploatacji. Może pokonać znacznie większy dystans mniejszym kosztem, a także dostosuje się do bieżących potrzeb użytkownika.
Stylistyka nadwozia typu „aerovan” i nowy układ hamulcowy zapewniają obniżenie zużycia energii o 21% w przypadku wersji elektrycznej. Zużycie paliwa w wersjach z silnikami spalinowymi jest o 1,5 l/100 km niższe w porównaniu z samochodami poprzedniej generacji.
Podobnie jak poprzednie Mastery, nowy model będzie produkowany we francuskim zakładzie w Batilly, który został zmodernizowany, aby umożliwić wprowadzenie nowoczesnych i innowacyjnych procesów produkcyjnych.
Więcej informacji już wkrótce...
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
NOWE RENAULT MASTER, NOWA STYLISTYKA, WYŻSZA EFEKTYWNOŚĆ
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.