Komunikat Prasowy
Renault Master to model, który odniósł niezwykły sukces. Od 1980 roku sprzedano ponad 3 miliony Masterów. Nowa generacja, która zostanie zaprezentowana na targach Solutrans we francuskim Lyonie, podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej.
Nowe Renault Master to flagowy model nowej generacji furgonów – innowacyjnych i bardziej wydajnych oraz w 100% wyposażonych w technologie Renault Connect. Nowy model został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu eksploatacji. Może pokonać znacznie większy dystans mniejszym kosztem, a także dostosuje się do bieżących potrzeb użytkownika.
Stylistyka nadwozia typu „aerovan” i nowy układ hamulcowy zapewniają obniżenie zużycia energii o 21% w przypadku wersji elektrycznej. Zużycie paliwa w wersjach z silnikami spalinowymi jest o 1,5 l/100 km niższe w porównaniu z samochodami poprzedniej generacji.
Podobnie jak poprzednie Mastery, nowy model będzie produkowany we francuskim zakładzie w Batilly, który został zmodernizowany, aby umożliwić wprowadzenie nowoczesnych i innowacyjnych procesów produkcyjnych.
Więcej informacji już wkrótce...
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.