Materiały Prasowe
● W wersjach elektrycznych funkcje: V2G - Vehicle To Grid i V2L - Vehicle To Load, pozwalające na zasilanie zewnętrznych urządzeń.
● Prawdziwe mobilne biuro, nowocześnie zaprojektowane i wyposażone, skierowane w stronę kierowcy dla zapewnienia lepszej ergonomii i wyposażone w szereg schowków o łącznej pojemności do 135 litrów.
● Dostępny w standardzie we wszystkich wersjach modelu: system multimedialny OpenR Link, 10-calowy ekran, bezprzewodowa kompatybilność z Android Auto i Apple CarPlay oraz zdalna łączność z pojazdem za pośrednictwem aplikacji My Renault. W opcji dostępna rozszerzona wersja systemu OpenR Link z wbudowanymi funkcjami Google: ponad 50 aplikacji dostępnych za pośrednictwem Google Play, nawigacja HD Google Maps z funkcją planowania trasy Electric Route Planner, Asystent Google z możliwością sterowania głosowego i wiele innych usług mobilnych oraz bezprzewodowa ładowarka do smartfonów.
● Nowa, wzbogacona koncepcja pojazdu dostawczego: ponad 40 wersji nadwoziowych i nieskończona liczba możliwych konwersji. Zwiększona ładowność i przestrzeń ładunkowa o pojemności od 11 do 22 m3, dostępny w wersji przednio- i tylnonapędowej, z szerokością otworu załadunku i długością przestrzeni ładunkowej, które są jednymi z największych w tej klasie.
● Jedyny w tej klasie pojazd produkowany we Francji, ze wszystkimi trzema rodzajami napędu i wszystkimi wersjami nadwoziowymi produkowanymi na tej samej linii montażowej w Batilly.
● Wprowadzenie do sprzedaży w pierwszym półroczu 2024 r.
Od momentu debiutu rynkowego w 1980 roku sprzedano ponad trzy miliony egzemplarzy Renault Master, bez wyjątku wyprodukowanych we Francji w zakładzie w Batilly, w pobliżu Metz. To niezwykle bogata, obejmującą ponad 40 lat historia pierwszych trzech generacji modelu i imponujący sukces zwieńczony pozycją historycznego lidera europejskiego rynku w tej klasie pojazdów. Renault Master jest sprzedawany w ponad 50 krajach, od 1990 roku również na rynkach Ameryki Południowej. Debiutująca aktualnie czwarta generacja Renault Master zamierza kontynuować ten sukces.
Projektując Nowego Renault Master staraliśmy się jak najbardziej zbliżyć do definicji idealnego furgonu. Profesjonaliści, przedsiębiorcy i menedżerowie flot znajdą w nim vana stanowiącego ogromny skok naprzód, zdolnego towarzyszyć im w każdym momencie na drodze do osiągnięcia maksymalnej produktywności. Vana, na którym można polegać jak na prawdziwym partnerze w codziennej działalności zawodowej, niezależnie od rodzaju energii służącej do jego napędzania.
Hélène Carvalho, dyrektorka programu Renault Master
INFORMACJA PRASOWA DO POBRANIA
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.