Komunikat Prasowy
ZMIANA STYLU SALONÓW
Z zewnątrz zakłady dealerskie są dobrze widoczne i precyzyjnie zorganizowane – klient intuicyjnie podąża wytyczoną ścieżką. Poszczególne elementy oznakowania (flagi, totemy, panele, parkingi itd.) są bardzo czytelne. Salony wyglądają bardzo atrakcyjnie i zachęcają do przekroczenia ich progu.
Dobrze widoczny kolor khaki pozwala klientowi łatwo rozpoznać obecność marki niezależnie od otoczenia salonu.
W przypadku wielomarkowych obiektów Grupy Renault nowe oznakowanie pozwala z łatwością zobaczyć salon Dacii i skierować klienta do właściwej części salonu lub serwisu.
Wewnątrz również wyraźnie widać oznakowanie poszczególnych stref. Podobnie jak w przypadku identyfikacji zewnętrznej, nową stylistykę punktów sprzedaży doskonale uosabiają: nowe logo marki – w którym litery „D” i „C”, przypominające solidne ogniwa łańcucha, łączą się ze sobą, a także nowa paleta kolorów nawiązująca do outdoorowego stylu marki. Nowa aranżacja wnętrza salonów jest ekoodpowiedzialna i daje możliwość zmiany konfiguracji. Ma ułatwić obsługę klienta i podkreślić cechy wyróżniające markę Dacia: eco-smart, solidna i outdoorowa – marka, która oferuje wszystko, co ważne i na luzie.
PONAD TYSIĄC SALONÓW DACII PRZYJĘŁO NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ MARKI
W listopadzie 2023 roku już w ponad tysiącu salonów w ponad 30 krajach wdrożono nową identyfikację wizualną marki. Proces rozpoczął się od zmian zewnętrznych w kwietniu 2022 roku, a rok później objął wnętrza salonów.
Docelowo wszystkie salony Dacii mają mieć nowe oznakowanie przed debiutem nowego Dustera w czerwcu 2024 roku we wszystkich krajach sprzedaży marki. To łącznie blisko 2000 obiektów.
W tym roku niemal wszystkie salony Dacia w Polsce przejdą transformacje zewnętrzną. W przyszłym roku cała polska sieć dystrybucyjna marki Dacia, czyli 63 zakłady partnerskie, będzie oznakowana nową identyfikacją marki z zewnątrz, jak również wewnątrz salonów sprzedaży.
Wdrożenie nowej identyfikacji jest kontynuowane jak zawsze zgodnie z wartościami marki, która stawia na prostotę, solidność i autentyczność. Stanowi doskonały impuls do rozwoju i potwierdza ambicje Dacii.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.