Komunikat Prasowy
W tegorocznej edycji plebiscytu Auto Świat Moto Awards oddano łącznie ponad 41 tysięcy głosów w ośmiu kategoriach: auta miejskie, miejskie SUV-y i crossovery, kompaktowe SUV-y, klasa średnia, SUV-y klasy średniej, klasa wyższa i luksusowe, duże SUV-y i terenowe, sportowe. Wybór odbywał się spośród 41 aut zakwalifikowanych do głosowania, mających premierę w 2023 roku.
Auto Świat Moto Awards to jeden z prestiżowych polskich plebiscytów motoryzacyjnych.
Moto Awards to plebiscyt, w którym pełnię władzy posiadają Czytelnicy Auto Świata i Onetu. To oni, oddając swoje głosy, decydują, które auto zasługuje na tytuł najlepszego w swojej kategorii. Plebiscyt Moto Awards to tak naprawdę branżowy barometr emocji, sympatii i chęci posiadania samochodów debiutujących na rynku – powiedział Piotr Kozłowski, redaktor naczelny AutoŚwiat.pl.
Najlepszym samochodem w kategorii miejskie SUV-y i crossovery okazała się Nowa Dacia Duster, która zdobyła największe uznanie czytelników.
Ta nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem i to niezwykle ważnym, bo pierwszym dla nowego Dustera. Cieszę się, że premiera tego modelu została tak dobrze przyjęta – Agnieszka Łyżwińska, Dyrektor Zarządzająca Dacia East.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.