Komunikat Prasowy
• Model Renault Symbioz, zgodny z nowymi kanonami stylistycznymi marki, łączy w sobie przyjemność prowadzenia, przestronność i niskie zużycie paliwa dzięki napędowi E-Tech full hybrid 145
• Renault Symbioz, najnowszy produkt ofensywy marki w segmencie C, wzbogaca gamę marki o modele, które wzajemnie się uzupełniają i pozwalają spełnić wszelkie potrzeby klientów
• Oficjalna premiera Renault Symbioz odbędzie się na wiosnę bieżącego roku
Symbioz kojarzy się natychmiast z francuskim słowem "symbiose", wywodzącym się ze starogreckiego „symbiosis", oznaczającym „wspólne życie” – wartość głęboko zakorzenioną w DNA Renault wraz z hasłem „samochodów dających pełnię życia”.
Słowo to bardzo podobnie brzmi w wielu językach: „symbiosis” w języku angielskim, „simbiose” w języku hiszpańskim i "simbiosi" w języku włoskim, dzięki czemu nazwa Symbioz jest łatwa do zrozumienia dla większości ludzi.
Bardzo zależało nam na tym, by w nazwie tego nowego kompaktowego samochodu rodzinnego zawrzeć element ludzki i intymną relację istniejącą między rodziną a samochodem. Nazwa Symbioz doskonale odzwierciedla styl życia związany z naszym samochodem, w którym pasażerowie czują się zjednoczeni nie tylko z nim samym, lecz także ze środowiskiem.
Sylvia Dos Santos, specjalistka ds. strategii nazw w dyrekcji global marketingu Renault
Renault Symbioz, wierne DNA marki tworzącej „samochody dające pełnię życia”
Symbioz świetnie odzwierciedla nową stylistykę marki. Ten SUV, o długości 4,41 m, jest najbardziej kompaktowym spośród hybrydowych modeli z segmentu C w gamie Renault.
Posiada wszelkie niezbędne atuty, by zadowolić całe rodziny dzięki bardzo przestronnemu wnętrzu i pojemnej przestrzeni bagażowej.
Łączy w sobie szereg zaawansowanych technologii Renault, takich jak:
- szklany panoramiczny dach nowej generacji Solarbay oparty na technologii PDLC umożliwiającej regulację przezroczystości, dzięki której nie ma konieczności montażu żaluzji;
- zespół napędowy E-Tech full hybrid o mocy 145 KM, który w połączeniu ze zmniejszoną masą (poniżej 1500 kg) zapewnia dużą przyjemność z jazdy i mniejsze zużycie paliwa.
Renault kontynuuje ofensywę w segmencie C
Renault pozostaje stale w kontakcie ze swoimi klientami, indywidualnymi i biznesowymi, aby móc spełniać ich potrzeby. Dzięki temu marka jest w stanie zaoferować gamę wzajemnie uzupełniających się elektrycznych i hybrydowych modeli z segmentu C na rynku europejskim:
- E-Tech 100% electric:
o Megane, kompaktowy i high-tech – 4,20 m
o Scenic, nowy wzorcowy elektryczny samochód rodzinny – 4,47 m
- E-Tech full hybrid:
o Symbioz – kompaktowy, rodzinny SUV – 4,41 m
o Austral – SUV high-tech klasy premium – 4,51 m
o Arkana – SUV coupé o dynamicznym designie – 4,56m
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.