Komunikat Prasowy
WYŻSZY POZIOM DUSTERA
Nowy Duster, kultowy SUV marki, będzie miał swoją oficjalną premierę na Salonie Samochodowym w Genewie 2024.
Duster, wprowadzony na rynek po raz pierwszy w 2010 roku i którego druga generacja trafiła na rynek w 2017 roku, dał się poznać jako model zrywający z kanonami panującymi dotąd na rynku SUV-ów.
Duster to prawdziwa historia sukcesu samochodu, który został wyprodukowany w łącznej liczbie ponad 2,2 miliona egzemplarzy.
Obecna trzecia generacja Dustera, zbudowana na platformie CMF-B, charakteryzuje się bardziej muskularnym i wyrazistym designem oraz bardziej zróżnicowaną gamą napędów: LPG ECO G100, HYBRID 140, oraz 48 V mild-hybrid TCe 130 dostępną w wersji 4x2 i 4x4 – aby lepiej dostosować się do sposobów użytkowania samochodów przez klientów.
Duster, oferowany w cenie podstawowej poniżej 20 000 euro, pozostaje najatrakcyjniejszym rodzinnym SUV-em w swojej klasie pod względem stosunku ceny do parametrów użytkowych.
Więcej o nowym Dusterze, kliknij tutaj.
NOWA DACIA SPRING: JESZCZE BARDZIEJ ATRAKCYJNA I WCIĄŻ RÓWNIE ELEKTRYZUJĄCA
Nowa elektryczna Dacia Spring przykuwa uwagę całkowicie zmienionym designem nadwozia i wnętrza.
Spring jest jedynym samochodem elektrycznym dostępnym w Europie ważącym poniżej jednej tony. Pomimo tak kompaktowego nadwozia dysponuje on największą w tym segmencie aut ładownością i licznymi pomysłowymi elementami wyposażenia.
Dzięki personalizowalnemu cyfrowemu zespołowi zegarów (z 7-calowym ekranem) i 10-calowemu centralnemu ekranowi multimedialnemu Dacia Spring jest teraz jeszcze bardziej cyfrowa.
Dla zapewnienia jak największej wszechstronności Nowy Spring jest dostępny z silnikiem o mocy 45 KM w wersjach Essential oraz 65 KM w wersjach Expression i Extreme.
Wciąż równie przystępna cenowo Nowa Dacia Spring pozostaje samochodem elektrycznym o najkorzystniejszym stosunku ceny do parametrów użytkowych na rynku europejskim.
Aby dowiedzieć się więcej o nowej Dacii Spring, kliknijtutaj (link do dossierprasowego).
SANDRIDER: CEL – DAKAR!
Dacia zaprezentuje w Genewie prototypowy model Sandrider, którym marka zamierza wystartować wraz ze swym teamem The Dacia Sandrider już w 2025 roku w Mistrzostwach Świata w Rajdach Terenowych.
Dacia nieustannie redefiniuje to, co najważniejsze w oparciu o trzy filary tożsamości marki: solidność i wytrzymałość, essential but cool i eco-smart.
Strategia Dacii jest idealnie dopasowana do rajdu Dakar, stanowiącego swoiste pełnowymiarowe laboratorium technologiczne służące rozwijaniu niskoemisyjnej mobilności. Poprzez udział w tym rajdzie Dacia będzie mogła zweryfikować swoje podejście do kluczowych kwestii w najtrudniejszym terenie, w szczególności do działań na rzecz mobilności niskoemisyjnej za przystępną cenę: Sandrider będzie napędzany syntetycznym paliwem produkowanym przez koncern Aramco.
Konstrukcja Sandridera powstała z wykorzystaniem informacji zwrotnych od załóg i doskonale wpisuje się w DNA Dacii.
Aby dowiedzieć się więcej o Sandriderze i The DaciaSandriders, kliknij tutaj.
Z tej okazji 26 lutego 2024 r. w godzinach od 10:00 do 10:30 na stoisku Dacii przy prototypie Sandridera obecny będzie Sébastien Loeb.
Na swoim stoisku Dacia zaprezentuje również gamę modeli marki spełniających wymagania nowego unijnego rozporządzenia GSR2.
Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.