Komunikat Prasowy
• Najlepsi Partnerzy Renault i Dacia w Polsce zostali uhonorowani prestiżowymi tytułami Dealera Roku 2023
• Wyróżnienia trafiły do Partnerów, którzy w 2023 roku osiągnęli najlepsze rezultaty biznesowe w całej działalności oraz okazali się bezkonkurencyjni w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów i wizerunku marek Grupy Renault
Na zdjęciu od lewej:
Marcin Kurkiewicz, MFS; Juri-Bruno Asari, City Motors; Jarosław Mokwiński, Auto Reve; Donetas Karciauskas, SOSTENA; Jaanus-Peeter Palm, City Motors; Tomasz Szarafin, RTS; Józef Dyjak, Euro-Car; Tomasz Mróz, Renault Polska
Konkurs „Dealer of the Year 2023” trwał od stycznia do grudnia 2023 roku, a uczestnicy w Polsce podzieleni byli na trzy grupy: Renault, Renault PRO+ oraz Dacia. Dealer of the Year 2023 został wyłoniony w każdej z tych kategorii.
Najlepszym Partnerem w kategorii RENAULT okazała się firma EURO-CAR Sp. z o.o. z Zamościa, w kategorii RENAULT PRO+ tytuł Dealer of The Year 2023 otrzymała firma AUTO REVE Sp. z o.o. z Torunia, natomiast w kategorii DACIA zwyciężyła firma RTS Sp. z o.o. z Elbląga.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.