Komunikat Prasowy
• Dwie marki Grupy Renault ze statuetkami w tegorocznej edycji konkursu motoryzacyjnego Auto Lider.
• Renault Master zwycięzcą w kategorii samochodów dostawczych, Dacia Sandero Stepway najlepszym miejskim SUV-em.
Już po raz 22 odbył się plebiscyt Auto Lider, organizowany przez tygodnik „Motor”. Nagrody głosami czytelników zostały przyznane w 16 kategoriach. W konkursie czytelnicy „Motoru” oraz serwisu internetowego Magazynauto.pl oddali łącznie około 50 tys. Głosów.
W tegorocznej edycji triumfowały Renault Master, laureat w kategorii auto dostawcze, a także Dacia Sandero Stepway, zwyciężczyni w kategorii miejski crossover/SUV. Wyniki plebiscytu ogłoszono na gali finałowej Auto Lider 2024. Zwycięską statuetkę dla Dacii Sandero Stepway odebrała Agnieszka Łyżwińska, Dyrektor Zarządzająca Dacia East, a dla Renault Master – Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce i krajach bałtyckich.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.