Komunikat Prasowy
• Renault poszerza sieć dystrybucji o nowy rodzaj punktów sprzedaży: „rnlt©”.
• Zlokalizowane w samym sercu miasta punkty rnlt© zostały pomyślane tak, aby odwiedzający mogli zanurzyć się w świecie marki Renault, stanowiącym połączenie innowacji, designu i przyjaznej atmosfery.
• Punkt rnlt© otwiera się w samym sercu Paryża, przy bulwarze Haussmanna 104. Około dwudziestu innych punktów powstanie również w Seulu, Brukseli, Mediolanie, Rzymie, Rotterdamie, Madrycie, Londynie, Berlinie czy Medellín…
Nowa koncepcja punktu sprzedaży Renault
Renault poszerza swoją sieć dystrybucji o nową formę punktów sprzedaży „rnlt©”, która odzwierciedla nowy typ nowoczesnej i kompaktowej dystrybucji, prezentujący markę „w pigułce”. Miejsca te pozwolą odwiedzającym przeżyć pełne doświadczenie związane z marką i produktem.
Wyjątkowo immersyjne doświadczenie
Salony rnlt©, stanowiące wizytówkę marki, będą strategicznie zlokalizowane w bardzo uczęszczanych miejscach w ścisłym centrum miasta lub w dużych centrach handlowych. Lokalizacja, dogodna dla miejskich konsumentów ze względu na bliskość, gwarantuje optymalną dostępność i maksymalną widoczność. Umożliwi potencjalnym klientom poznanie najnowszych modeli i innowacji Renault.
Każdy szczegół na niewielkiej przestrzeni, o wymiarach mniejszych niż tradycyjne salony Renault, został starannie przemyślany, aby klient mógł całkowicie zanurzyć się w świecie Renault. To miejsce, gdzie technologia spotyka się z pasją, gdzie odwiedzający mogą poznać nowości i chłonąć porywający świat marki, gdzie łączą się innowacja, design i przyjazna atmosfera.
Odwiedzający będą mogli zobaczyć w salonie ekspozycyjnym dwa lub trzy flagowe samochody marki.
W każdym punkcie będzie znajdował się sklep z produktami The Originals Renault, oferujący miniaturowe modele, odzież i akcesoria. Będzie tu można znaleźć idealny prezent, dobrać pasujący do stylu klienta detal lub po prostu przesiąknąć atmosferą marki lub ulubionego samochodu.
Punkty rnlt© będą współpracować z tradycyjnymi punktami sprzedaży znajdującymi się na peryferiach miast, dzięki czemu klienci z centrum miasta będą korzystać z pełnego zakresu dodatkowych usług sprzedażowych i serwisowych: jazd próbnych, dostawy i wydawania samochodów, serwisowania/naprawy, usługi podstawiania samochodu Jockey itp.
Doświadczenie klienta zajmuje kluczowe miejsce w strategii marki. Rnlt© stanowi nową koncepcję salonu Renault, który zachęca do interakcji i zaangażowania, a każdy odwiedzający poczuje się w nim nie tylko mile widziany, ale i zainspirowany. Zaciekawieni goście, klienci poszukujący nowego samochodu lub entuzjaści marki skuszeni oryginalnymi produktami będą mogli doświadczyć bezprecedensowego zanurzenia w świecie marki. Dzięki rnlt© Renault proponuje nowy rodzaj doświadczenia, jakim jest zakup samochodu.
Otwarcie rnlt© Paris Haussmann
Punkt rnlt© prowadzony przez Retail Renault Group (RRG) otwiera podwoje w Paryżu, pod numerem 104 na bulwarze Haussmanna. Salon ekspozycyjny o powierzchni 180 m2 oferuje wyjątkowe doświadczenie entuzjastom samochodów, którzy mogą odwiedzić sklep z produktami Renault, a także zobaczyć nowe samochody elektryczne Renault: Scenic E-Tech electric i R5 E-Tech electric, wyjątkowo dobrze dostosowane do mobilności w mieście. Dwaj specjaliści przeszkoleni w zakresie marki, jej produktów i technologii, będą wykorzystać funkcjonalności narzędzi dostępnych online, aby doradzić klientowi wybór samochodu najlepiej odpowiadającego jego potrzebom, spośród szerokiej i zróżnicowanej gamy pod względem modeli, technologii, silników i opcji personalizacji. Punkt jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach od 10.00 do 19.00.
Dzięki współpracy z prywatnymi inwestorami około dwudziestu kolejnych punktów rnlt© ma powstać w Paryżu, Neuilly-sur-Seine, a także w Brukseli, Mediolanie, Rzymie, Rotterdamie, Madrycie, Londynie, Berlinie, Medellín, czy Seulu.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.