Komunikat Prasowy
• Alpine will unveil its new A290, its future 100% electric urban sports car, in a world premiere on 13 June 2024 at 12:30 pm (Paris Time) at Le Mans. The event can also be followed live.
• Philippe Krief, Alpine CEO, and Antony Villain, Alpine Design Director, will present the Alpine A290, the first model from the A-arrow brand's Dream Garage.
• To follow the event live, click on the following link: events.alpinecars.com
Alpine is about to write a new chapter in its history with the launch of the A290, the brand's first small electric sports car. Alpine will introduce its vision of electric sportiness in the epicentre of the Le Mans circuit. The A290 paves the way for a complete range of 100% electric models that will underpin the brand's international growth and development ambitions.
You can follow this event live from the 24 Hours of Le Mans on Thursday, 13 June 2024, at 12:30 pm (Paris Time) on the following link: events.alpinecars.com.
All press information regarding the Alpine A290 will be posted on the media site from 12:45 pm (Paris Time): media.alpinecars.com/section/modeles/a290/
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.