Komunikat Prasowy
Od najlepszego miejskiego samochodu oczekiwano nie tylko zwrotności, sprytu i niewielkich gabarytów, atrybutów pozwalających z łatwością poruszać się w miejskiej dżungli, ale jednocześnie odpowiednio przestronnego wnętrza i oszczędnego napędu, a to wszystko za przystępną cenę. Jury plebiscytu uznało, że takimi cechami najlepiej odznacza się Renault Clio.
Tytuły w plebiscycie Samochód Roku Wirtualnej Polski zostały w tym roku przyznane już po raz siódmy. Jury złożone z dziennikarzy redakcji Autokult.pl i AutoCentrum.pl wybierało najlepsze auta na rynku spośród 34 modeli zgłoszonych przez przedstawicieli poszczególnych marek. Warunkiem zgłoszenia samochodu do plebiscytu była publikacja polskiego cennika nowego modelu, modelu po liftingu lub nowej wersji silnikowej bądź nadwoziowej w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2024 r. Przydzielenie punktów w celu wyłonienia zwycięskich samochodów odbyło się po ich wcześniejszym przetestowaniu. Nominowane auta rywalizowały tradycyjnie w 10 kategoriach, w tym w kategorii, w której o zwycięstwie zdecydowało kilkanaście tysięcy internautów oddających głosy na swoje ulubione samochody zgłoszone do konkursu.
Renault Clio zadebiutowało na rynku w 1990 roku i od tamtej pory sprzedano na świecie około 16 milionów sztuk tego modelu. Clio wyróżnia się bogatą ofertą silników, którą z czasem dostosowywało, aby móc zawsze zaspokoić oczekiwania szerokiego grona nabywców, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Atutem Renault Clio jest również niewielkie zużycie paliwa oraz niska emisja CO₂. Auto zachwyca też równowagą między komfortem pasażerów a przestrzenią bagażnika, którą można modyfikować w zależności od swoich potrzeb.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.