Komunikat Prasowy
Renault wprowadza nawą ofertę na modelu Clio z wersją z automatyczną skrzynią biegów CVT. Oferta dotyczy wersji Clio z silnikiem 1.0 TCe 90 X-Tronic dostępnego w dwóch wersjach wyposażenia – evolution i techno. Renault Clio 1.0 TCe 90 X-Tronic w wersji evolution z automatyczną skrzynią biegów jest dostępne w cenie od 79 600 zł. Jest to najbardziej konkurencyjna oferta na rynku na tle innych aut ze skrzynią automatyczną w segmencie B hatchback.
Clio to międzynarodowy bestseller marki, a jego historia to pasmo sukcesów. Clio jest dwukrotnym zdobywcą tytułu Samochodu Roku w Europie, od swojego pojawienia się na rynku przez kolejne generacje był jednym z najbardziej kultowych miejskich samochodów. Jego obecna odsłona, zgodna z nowym językiem stylistycznym marki, oferuje nowy wygląd, komfortowe wykończenie wnętrza, dynamiczne i oszczędne silniki, system multimedialny easy link oraz zaawansowane systemy wspomagania prowadzenia.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.