Komunikat Prasowy

Udostępnij

RENAULT NAJBARDZIEJ KREATYWNĄ FRANCUSKĄ MARKĄ

• 21 czerwca Renault otrzymało jedenaście nagród w konkursie Cannes Lions 2024 za cztery kampanie: Cars to Work, Plug Inn for business, R5VOLUTION IS A FRENCH THING oraz TimeFighters.


• Wyróżnienia te uzupełniają długą listę 80 prestiżowych międzynarodowych nagród otrzymanych przez markę w tym roku.


• Ta rekordowa liczba nagród stanowi zwieńczenie pracy rozpoczętej przed czterema laty w ramach planu Renaulution mającego na celu przywrócenie Renault pierwszoplanowej roli i wzmocnienie wizerunku marki.

Jedenaście nagród na Cannes Lions 2024


Od czterech lat wszystkie nasze zespoły marketingowe i agencje partnerskie pracują nad unowocześnieniem wizerunku marki, jej produktów i usług na całym świecie. Wysiłek ten przynosi owoce i zyskuje uznanie.


Przed rokiem Renault zdobyło osiem Lwów, a w tegorocznej edycji jedenaście (2 grand prix, 2 złote, 4 srebrne, 3 brązowe). To wyjątkowe osiągnięcie, czyniące z Renault najczęściej nagradzaną markę w sektorze motoryzacyjnym, jest wynikiem czterech kampanii kreatywnych o wysokiej wartości postrzeganej:

o „Cars to work” – kampania mająca na celu pomoc osobom z obszarów wykluczonych komunikacyjnie w ponownym znalezieniu zatrudnienia, która zdobyła dwie główne nagrody w kategoriach „creative commerce/customer acquisition & retention” i „sustainable development goals/decent work & economic growth”, a także dwa Złote i dwa Srebrne Lwy

o Renault „Plug Inn for business” – aplikacja peer-to-peer obsługująca społecznościowy serwis ładowania zdobyła Srebrnego Lwa w kategorii „creative business transformation/experience transformation” oraz brązowego w kategorii „outdoor/ market disruption”

o Renault 5 E-Tech electric wraz z „R5VOLUTION IS A FRENCH THING” zdobyło dwa Brązowe Lwy w kategoriach z dziedziny industry craft, czyli „production design/art direction” i „achievement in production”

o „TimeFighters” – film dokumentalny o bezpieczeństwie w Renault nakręcony przez braci Naudet, który zdobył srebrną nagrodę w kategorii „brand experience & activation/ market disruption”.


Ponadto Publicis Conseil, historyczna agencja marki, została uznana za Agencję Roku podczas 71. edycji Cannes Lions.


Renault – najbardziej kreatywna marka francuska


Ponad 80 nagród zdobytych do końca czerwca 2024 r. oraz 94 nagrody w roku 2023 dowodzą kreatywności Renault. Grupa wyróżnia się unikalnymi kampaniami komunikacyjnymi, wzmacniającymi wizerunek marki oraz nowych produktów i usług.


Ogromny sukces na tegorocznej edycji Cannes Lions uzupełnia imponującą już listę międzynarodowych nagród zdobytych w 2024 roku, w tym:

o D&AD LONDON UK: 10 nagród za kampanie Plug Inn, Human First i Roland-Garros

o The One Show NYC USA: 12 nagród za kampanie Plug Inn, Human First i Roland-Garros

o Clio Awards NYC USA: 20 nagród za kampanie Plug Inn, Human First i Roland-Garros.


Jestem dumny z tak dużej liczby nagród na Cannes Lions 2024, który moim zdaniem jest najbardziej wymagającym międzynarodowym konkursem reklamowym. Te wyjątkowe wyniki są owocem pasji i zaangażowania pracowników i partnerów marki, którzy na co dzień wkładają ogromny trud w projektowanie i realizację tych kampanii komunikacyjnych: Publicis Conseil, Publicis Sapient, Startrec, OMD, Lonsdale.

Arnaud Belloni, Chief Marketing Officer Renault Brand

Galeria

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies