Komunikat Prasowy
• Renault, pionier i lider w dziedzinie elektrycznych samochodów dostawczych, oraz TOLV, pionier i ekspert w dziedzinie konwersji samochodów dostawczych na całkowicie elektryczne, połączyły siły, aby zaoferować zestaw do konwersji elektrycznej do Renault Master III.
• Oferta, o atrakcyjności której stanowi zasięg około 200 km, potwierdza zalety konwersji – czyni dekarbonizację transportu dostępną dla wszystkich.
• Ten nowy zestaw do konwersji napędu na całkowicie elektryczny, posiadający homologację TOLV, został opracowany w ramach współpracy strategicznej pomiędzy obydwiema firmami w fabryce Refactory we Flins.
Przełom w produkcji skonwertowanych samochodów dostawczych na skalę przemysłową
Marka Renault, będąca pionierem w dziedzinie elektrycznych samochodów dostawczych, zaangażowała się również w produkcję bardziej zrównoważonych, czystszych pojazdów, zyskujących nowe życie i będących w stanie przejechać więcej w całym okresie użytkowania. Refactory, pierwsza w Europie fabryka zajmująca się mobilnością, która działa w obiegu zamkniętym, posiada wszelkie know-how przemysłowe i kompetencje w dziedzinie napędu elektrycznego, żeby zapewnić montaż i kontrolę jakości zestawów do konwersji elektrycznej do Renault Master III.
Jako pionier i lider w dziedzinie konwersji elektrycznej TOLV postawiło sobie za cel demokratyzację i wdrożenie na skalę przemysłową zestawów do konwersji elektrycznej pojazdów dostawczych. Pierwszym zestawem do konwersji elektrycznej był wyprodukowany w 2022 roku zestaw do Renault Trafic, który rok później został zakupiony przez przedsiębiorstwa i samorządy lokalne.
Dzięki strukturze przemysłowej Grupy Renault i z wykorzystaniem know-how firmy TOLV w dziedzinie konwersji pojazdów dostawczych na napęd elektryczny Renault może zaproponować atrakcyjną ofertę w zakresie konwersji napędu spalinowego w samochodach dostawczych na mniej emisyjne napędy.
Konwersja elektryczna stanowi ekonomiczną alternatywę dla klientów firmowych, ponieważ jest tańsza niż zakup nowego pojazdu i pozwala przedłużyć żywotność samochodu oraz dzięki temu ograniczyć jego ogólny ślad ekologiczny.
Dane techniczne zestawu do konwersji elektrycznej do Renault Master:
• Automatyczna skrzynia biegów
• Silnik synchroniczny z uzwojonym wirnikiem
• Akumulator 52 kWh litowo-jonowy złożony z 12 modułów i 192 komórek
• Zasięg ok. 200 km
• Ładowanie w 1,5 godz. (20–80% na stacji 22 kW)
• Moc silnika 57 kW (81 KM)
• Gwarancja 2 lata/bez ograniczeń km na zestaw do konwersji i 4 lata lub 150 000 km na akumulator trakcyjny.
Więcej informacji na: https://tolv-systems.com
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.