Komunikat Prasowy
• Nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM long range jest oferowane w Polsce w cenie katalogowej netto 237 000 zł i 238 200 zł (w zależności od długości nadwozia).
• Dzięki zasięgowi nawet do 460 km WLTP Nowy Master E-Tech 100% electric staje się nowym liderem na rynku furgonów elektrycznych w Europie.
Nowy Master E-Tech 100 electric ustanawia nowe standardy w segmencie elektrycznych furgonów w Europie. Samochód w wersji E-Tech 100% electric jest dostępny – w zależności od kraju – z dwoma pojemnościami baterii trakcyjnych: 40 kWh (z zasięgiem do jazdy miejskiej) oraz 87 kWh (na dłuższe trasy). W Polsce Nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM dostępne będzie w wersji long range 87 kWh 22 kW AC / 130 kW DC, z rekordowym zasięgiem nawet 460 km .
Oferta w Polsce obejmuje wersje w dwóch typach nadwozia: L2H2 – w cenie katalogowej 237 000 zł netto oraz L3H2 – w cenie 238 200 zł netto. Samochód może być objęty dopłatami nawet do 70 tys. zł w ramach programu „Mój Elektryk”.
Nowy Master posiada jeszcze lepsze kluczowe parametry i cechuje się niskim współczynnikiem oporu powietrza oraz jeszcze lepszą zwrotnością. Jego wnętrze jest jeszcze bardziej ergonomiczne, schowki mają do 135 litrów oraz ulepszona została funkcją mobilnego biura. Nowe Renault Master E-Tech 100% electric odznacza się wyjątkowo dużą ładownością, wynoszącą 1625 kg (DMC 4250 kg) z prawem jazdy B, jak również rekordowym zasięgiem do 460 km oraz możliwością holowania przyczepy o masie do 2,5 t. Zależnie od potrzeby za pomocą wszechstronnego haka holowniczego mieszanego z czterema otworami możemy holować profesjonalny sprzęt, a lekka aluminiowa galeryjka dachowa z tylną drabinką umożliwiającą dostęp i pomostem zapewniającym bezpieczny załadunek pozwala na przewiezienie do 160 kg więcej.
To wszystko przy niewysokim zużyciu energii, które w wersji z akumulatorem o pojemności 87 kWh sięga jedynie 24,5 kWh/100 km w cyklu WLTP, dzięki innowacyjnemu systemowi regulacji temperatury.
Poziomy wyposażenia
Podobnie do wersji spalinowych Nowy Master jest furgonem następnej generacji o wzorcowych w tym segmencie parametrach użytkowych, dostępnym w bogato wyposażonej już w standardzie wersji extra. Wybrane elementy wyposażenia standardowego wersji extra:
• system multimedialny openR link 10" z bezprzewodową replikacją smartfona
• światła mijania oraz do jazdy dziennej LED
• klimatyzacja sterowana manualnie
• czujniki parkowania tylne
• system automatycznego hamowania awaryjnego
• system utrzymania pasa ruchu
• regulator prędkości z ogranicznikiem
• fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją odcinka lędźwiowego
• kanapa 2-miejscowa typu "mobilne biuro" ze schowkiem.
Wersje spalinowe z mechaniczną skrzynią biegów są już dostępne do zamówienia w Polsce.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
RENAULT POLSKA PUBLIKUJE CENY NOWEGO MASTERA ELEKTRYCZNEGO
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.