Komunikat Prasowy
• Marka Renault została głównym partnerem AS Monaco w sezonie 2024–2025. Okazję tę wykorzysta do promocji modelu Renault 5 E-Tech 100% electric.
• Logo Renault pojawi się na przodzie koszulki AS Monaco w czasie meczów tej drużyny w Lidze Mistrzów, najbardziej prestiżowych rozgrywkach w Europie, a także na strojach monakijczyków podczas meczów we francuskiej Ligue 1.
• Do dyspozycji klubu zostanie oddana flota dwudziestu samochodów.
Renault i AS Monaco z radością ogłaszają nawiązanie współpracy na następny sezon, która posłuży do promocji modelu Renault 5 E-Tech 100% electric.
Renault jako główny partner AS Monaco umieści logo R5 na przodzie koszulki we wszystkich meczach Ligi Mistrzów rozgrywanych przez czerwono-białych w tym sezonie. Logo R5 pojawi się również na „kieszonce” strojów podczas meczów Ligue 1 oraz zostanie wyeksponowane na Stadionie Ludwika II i w różnych materiałach komunikacyjnych klubu.
Renault 5 E-Tech to ciesząca się wyjątkowym kapitałem sympatii ikona popkultury, która ma dla Renault rangę symbolu. Odzwierciedla bowiem strategię ożywienia marki Renaulution, której celem jest odnowa przemysłowa i konwersja kultowego modelu na zasilanie elektryczne. Renault 5 E-Tech 100% electric, produkowane w fabryce w Douai, jest również – obok modelu Scenic E-Tech 100% electric – pierwszym w pełni elektrycznym pojazdem, który uzyskał certyfikat „Origine France Garantie” przyznawany przez Bureau Veritas.
W ramach podjętej współpracy Renault dostarczy AS Monaco flotę dwudziestu pojazdów.
W kluczowym momencie wprowadzania na rynek Renault 5 E-Tech 100% electric marka Renault i klub AS Monaco podejmą działania za pośrednictwem rozległej sieci dealerskiej w celu przybliżenia szerszej publiczności nowego symbolu transformacji elektrycznej marki.
Jesteśmy bardzo dumni z tego, że już od tego sezonu będziemy współpracować z klubem piłki nożnej AS Monaco. Łączy nas wspólna historia i wartości. Jesteśmy graczami o stuletniej tradycji, cieszącymi się renomą zarówno we Francji, jak i za granicą. Łączy nas również ta sama wrażliwość i strategia dotycząca czystej mobilności. Wprowadzenie na rynek Renault 5 E-Tech 100% electric – kultowego samochodu przyciągającego pasjonatów – zbiega się z obchodami stulecia AS Monaco. Dlatego współpraca w takim okresie zapowiada się pasjonująco i nabiera szczególnego znaczenia dla obu podmiotów – powiedział Laurent Aliphat, VP Renault Marketing Brand Content.
Thibaut Chatelard, dyrektor ds. marketingu i dochodów AS Monaco: Witamy Renault i jego model Renault 5 E-Tech 100% electric w wielkiej rodzinie partnerów AS Monaco! Cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie Renault w najbliższym sezonie, w którym nasz klub wraca do Ligi Mistrzów i będzie świętował stulecie istnienia, zarówno podczas naszej europejskiej kampanii, jak i przez cały sezon Ligue 1, który zapowiada się ekscytująco. To nowe partnerstwo ze światowej klasy Grupą, jaką jest Renault, oraz jej zarazem kultowym i ekologicznym modelem Renault 5 E-Tech 100% electric kolejny raz potwierdza atrakcyjność AS Monaco. Z niecierpliwością czekamy na współpracę i wzajemną pomoc w osiąganiu założonych celów.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.