Komunikat Prasowy

Udostępnij

RENAULT I CANAL+ OGŁASZAJĄ WSPÓŁPRACĘ NAD INNOWACYJNYM PROJEKTEM

· Renault rozszerza katalog aplikacji dostępnych w openR link, swoim systemie multimedialnym z usługami sieciowymi, o aplikację CANAL+.


· Renault i CANAL+ łączą siły, aby wspólnie wprowadzić innowacyjne usługi i zapewnić abonentom CANAL+ nowy, jeszcze prostszy sposób dostępu do najlepszych materiałów audiowizualnych na urządzeniach mobilnych.


· Aplikacja CANAL+ jest dostępna od 4 października 2024 roku w trzech krajach: we Francji, w Szwajcarii i w Polsce.


· To ekskluzywne partnerstwo obejmuje bezprecedensową kampanię informacyjną przygotowaną przez FACTORY, agencję kreatywną CANAL+ BRAND SOLUTIONS, która zaprezentuje aplikację CANAL+ na pokładzie Renault 5 E-Tech 100% electric.


Grupa CANAL+ i Renault ogłaszają wyjątkową współpracę, w ramach której wprowadzą aplikację CANAL+ w samochodach z dostępem do sieci wyposażonych w technologię openR link we Francji, w Szwajcarii i w Polsce.


Aplikacja CANAL+ będzie dostępna do pobrania w tych krajach od 4 października 2024 roku. Aplikacja będzie również fabrycznie instalowana w kompatybilnych samochodach Renault, aby zaoferować abonentom CANAL+ zupełnie nowy sposób dostępu do najlepszego kina z ponad 300 nowymi filmami każdego roku, oryginalnych produkcji CANAL+, najlepszych światowych seriali, filmów dokumentalnych, rozrywki i sportu na żywo lub na życzenie.

Abonenci CANAL+ będą mogli korzystać ze wszystkich możliwości aplikacji bezpośrednio w samochodzie, w tym z funkcji Expert Mode, która zapewni jeszcze pełniejsze wrażenia z oglądania największych wydarzeń sportowych w piłce nożnej, sportach motorowych czy rugby w Renault 5 E-Tech 100% electric lub w Scenic E-Tech 100% electric, na przykład podczas parkowania w celu naładowania akumulatora.


Odwiedzający Międzynarodowy Salon Samochodowy 2024 w Paryżu (14–20 października) będą mogli wypróbować aplikację CANAL+ we wszystkich samochodach wyposażonych w system openR link, od Captura po Rafale.


* Aby zapewnić bezpieczną jazdę, aplikacja CANAL+ działa tylko podczas postoju samochodu.


Renault zapewnia użytkownikom swoich modeli jeszcze więcej rozrywki dzięki unikalnym materiałom audiowizualnym dostarczanym przez liderów rynku muzyki, podróży czy kina, czego przykładem jest współpraca z CANAL+. Przyjemność z jazdy Renault – za każdym razem.

Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu marki


Waiting is the new cool – dwa spoty reklamowe z okazji wdrożenia aplikacji


Aby wypromować tę współpracę i dostęp do wysokiej jakości materiałów wideo CANAL+ w samochodach Renault, FACTORY, agencja kreatywna CANAL+ BRAND SOLUTIONS, wyprodukowała dwa spoty reklamowe pod hasłem „waiting is the new cool”, w których wystąpiło Renault 5 E-Tech 100% electric.

Reklamy będą emitowane we Francji na wszystkich kanałach Grupy CANAL+, a także w aplikacjach CANAL+ i MAX od 4 października.


Nowa współpraca wpisuje się w strategię innowacji i inwestycji Grupy CANAL+, której aplikacje są już dostępne na smartfonach, telewizorach smart TV, komputerach i konsolach do gier w ponad 40 krajach i terytoriach, a teraz pojawią się również w kompatybilnych samochodach Renault we Francji, w Polsce i w Szwajcarii.

Philippe Schwerer, dyrektor ds. współpracy branżowej i pozyskiwania nowych klientów, Grupa CANAL+

Galeria

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies