Komunikat Prasowy
• Dacia Duster, niezmiennie popularny SUV na polskim rynku, osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży w pierwszych siedmiu miesiącach* od wprowadzenia na rynek nowego modelu, tj. od 26 marca br.
• Klienci najczęściej wybierali wersje Nowego Dustera z najwyższym poziomem wyposażenia – Journey oraz Extreme, które odpowiadają łącznie za 73% sprzedaży.
Dacia Duster utrzymuje swoją silną pozycję na polskim rynku motoryzacyjnym, ciesząc się dużą popularnością. Najczęściej wybieraną wersją Nowego Dustera w Polsce była Journey, która odpowiada za 53% sprzedaży (okres od 26 marca do 30 października br.). Kolejną popularną opcją jest wersja Extreme, stanowiąca 20% sprzedaży. Łącznie te dwa warianty odpowiadają za ponad 70% sprzedaży Nowego Dustera, co świadczy o preferencji klientów dla wyższych wersji wyposażenia.
Najczęściej wybierane wersje silnikowe i kolory
Najchętniej wybieraną wersją silnikową Nowego Dustera jest ECO-G z fabryczną instalacją LPG, stanowiąca 53% sprzedaży. Na model z napędem Hybrid 140 decydował się co piaty klient, co łącznie daje 18% zamówionych aut, pokazuje to wzrost zainteresowania bardziej ekologicznymi rozwiązaniami.
Jeśli chodzi o kolorystykę, klienci najczęściej decydują się na Dacię Duster w kolorze Sandstone i Szary Schiste, które stanowią odpowiednio 26% i 27% wszystkich sprzedanych pojazdów, podkreślając uniwersalny i elegancki charakter Dustera.
Nowego Dustera z napędem 4x4 wybrało 21% klientów, co pokazuje, że samochód jest doceniany również przez osoby szukające funkcjonalności i wszechstronności auta.
Nowa Dacia Duster zgodnie z filozofią marki jest przestronna, solidna i praktyczna oraz wyposażona w sprawdzone technologie, tym samym niezawodna. Ma wszystko, czego potrzeba, a dodatkowo świetny wygląd. To dlatego pozostaje w czołówce najchętniej wybieranych SUV-ów przez klientów indywidualnych na polskim rynku.
* Wyniki za okres od 26 marca do końca października br.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.