Komunikat Prasowy
Werdyktem czytelników Moto.pl Renault Captur zwycięża The Best of Moto 2024, plasując się na najwyższym stopniu podium w kategorii Samochód miejski. Sukces Captura jest tym cenniejszy, że o zwycięstwie zadecydowali właśnie internauci.
Tradycyjnie wybierano w kategorii głównej The Best of Moto 2024, w 14 kategoriach specjalnych, a także w 4 kategoriach eksperckich. W kategorii głównej liczyły się zarówno głosy jurorów, jak i czytelników, ale już wszystkie kategorie specjalne to domena wyłącznie internautów i tylko oni mieli tu wpływ na finalne wyniki.
W kategorii, która dała zwycięstwo Capturowi, oddawano głosy na samochody miejskie zaliczające się nie tylko do segmentu A, ale także do segmentu B, które również świetnie radzą sobie w mieście. Renault Captur posiada przydatne technologie z górnej półki, zaletą jest zastosowana po raz pierwszy na świecie w samochodzie z segmentu B technologia pokładowa: multimedialny system openR link z wbudowanymi usługami Google. Architektura elektroniczna Captura zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego, a kierowca może korzystać z najnowszej generacji systemów wspomagających jazdę.
Zwycięską statuetkę dla Renault Captur odebrał Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Grupy Renault w Polsce i Krajach Bałtyckich.
Dziękujemy za tak wspaniałe wyróżnienie i docenienie naszego miejskiego auta, tym bardziej, że Captur już drugi rok z rzędu został uznany za najlepszy w jednej z kategorii specjalnych The Best of Moto. Renault Captur to auto, które wszystkim się podoba i znajduje zwolenników wśród osób młodszych, starszych, klientów indywidualnych, jak i wśród przedsiębiorców. Bardzo się cieszymy, że nowa odsłona Captura przypadła do gustu czytelnikom i fanom motoryzacji, wygrywając w kategorii Samochód miejski – powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Grupy Renault w Polsce i Krajach Bałtyckich.
W ramach pozostałych kategorii specjalnych wyłoniono między innymi samochód praktyczny, rodzinny, sportowy, mały samochód dla aktywnych, dostawczy, motocykl, gadżet dla zmotoryzowanych, ale także ulubionego influencera branży motoryzacyjnej, którego media społecznościowe uznano za najlepsze i najbardziej inspirujące źródło informacji.
W 4 kategoriach eksperckich tytuły przyznawane są wyłącznie przez jurorów i są to kategorie: Produkt Finansowy Roku, Produkt CSR Roku, Design Moto oraz za najbardziej efektywne działania reklamowe na polskim rynku.
Organizatorem plebiscytu The Best of Moto, który w tym roku odbył się już po raz 7, jest Moto.pl i Gazeta.pl.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.